29.6.2014

Shoppings

Hei, minä halusin tehdä ostospostauksen teille, koska kävin shoppailemassa torstaina Helsingin keskustassa. Minusta on todella ihanaa päästä kokemaan Helsingin vilisevää keskustaa, koska se on täynnä ihania ja mielenkiintoisia paikkoja. Olin siellä yksin shoppailemassa ja tykkään shoppailla, koska siitä tulee hyvä mieli, varsinkin minulle. Unohdin ottaa kuvia kahdesta puserosta ja Macbook Prolleni läppärinsuojuksesta. Mutta hypätään näihin ostoksiin, mitä ostin(mistä otin kuvia)


Kävin Helsingin Sokoksessa tekemässä muutamia ostoksia. Ostin kaksi Doven deodoranttia, Garnierin puhdistusemulsiota (4,90€, mikä ei ole paha hinta mulle), huulipunakynän MaxFactorilta (11,90€) ja kaksi vanulappupakettia Rainbowilta (1,00€ per kappale). Olen kokeillut deodoranttia jo aikaisemmin, joten halusin ostaa kaksi lisää ettei tarvitse käydä joka kuukausi ostamassa lisää + se oli 2,20€ eli aika halpaa! Puhdistusemulsiota tarvitsin lisää, koska koen sen hyväksi tuotteeksi, varsinkin minun iholleni. Ihan sama, vaikka puhdistusemulsio maksaisikin 600€, niin ostaisin siltikin. Ei, vaan minusta on hyvä ostaa tuote, joka toimii iholla ja on halpa.


Ah! Nyt tultiin sellaiseen kohtaan josta henkilökohtaisesti pidän todella paljon. The Body Shopin tuotteet. Voisin ostaa kaikki tuotteet minulle, jos olisi mahdollisuus. <3 Tässä on kaksi vartalovoidetta, toinen papaija ja toinen mustikka. Oli pakko ostaa mustikan tuoksuista suihkugeeliä, joka oli muuten aika halvalla siellä alessa myynnissä. Nuo voiteet maksoi 15€ per kappale (muistaakseni) ja suihkugeeli maskoi 5€.


Menin kauppaan nimeltä Kiehl'siin. Halusin nimenomaan yhden tietyn tuotteen, joten sain sen. Tämä tuote on siis Kiehl's Creamy Eye Treatment with Avocado. Hinta oli 44€. Mun ihastus tuli kun katsoin amerikkalaisen ja brittiläisen youtubettajien kertovan tykkäävän siitä. Minä ajattelin että minäkin haluaisin kokeilla sitä, ja sain pienen testerin, joka riitti ainakin viikoksi. Rakastuin siihen heti, kun käytin sitä. Olen käyttänyt sitä, koska se vaan oikeasti tuntuu ihanalta. Myyjä oli todella vaikuttava saadakseni ostamaan Kiehl's Ultra Facial Cleanser, joka maksoi 10€. Hän sanoi että tätä tuotetta ostetaan joka päivä, ja että se on todella hyvä. Minä olin vähän skeptinen, mutta voin sanoa että myyjä oli oikeassa. Olin kokeillut tätä tuotetta muutaman päivän ja huomaan että se on todella hyvä. Se ei kuivata eikä jätä sellaista kiristävää tunnetta minun kasvoilleni. Ei mulla ole siitä muuta sanottavaa.

Haluaisin sanoa teille, että minusta on ihanaa kirjoittaa teille lukijoilleni, vaikka kuulostaa niin kliseiseltä. Olen kaivannut tätä kirjoittamista todella paljon. Toivottavasti piditte tästä postauksesta ja me nähdään seuraavassa postauksessa.

2 kommenttia:

  1. Mulla oli tota samaa mustikkavoidetta, se tuoksuu tosi ihanalta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen ihan samaa mieltä, ei vaan haluaisi tuhlata kaikkea.. :)

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)