28.6.2014

New fresh start - Beginning

Hei, olen 19-vuotias pääkaupunkiseudulta kotoisin oleva tyttö. Minulla on vaikea-asteinen kuulovamma, joka vaikuttaa elämääni todella paljon. Tykkään hengailla sekä kavereiden että sukulaisten kanssa ja myös hengailla yksin. Tykkään kirjoitella, kuvailla, miettiä ja tehdä erilaisia asioita. Rakastan kosmetiikkaa ja tykkään vaatteista myös. Tämä painottuu lifestyleblogiksi, jossa kirjoittelen erilaisia aiheita. Pyrin kirjoittelemaan sekä lyhyitä että pitkiä postauksia kuvien kera. Vanhoille lukijoilleni haluaisin sanoa että tämä on uusi ja raikas aloitus minun blogilleni, mutta tämä blogi on uudenlainen. Kaikille sekä uusille että vanhoille lukijoilleni haluaisin toivottaa tervetulleeksi lukemaan minun blogiani. Toivottavasti pidätte blogistani! 




2 kommenttia:

  1. Sulla on ihana blogi!! En ymmärrä miten se ei oo saanu mitään suurta huomiota, sillä oot hyvä kirjoittaja ja sun postuakset on tosi tosi hyviä. Harmittaa ettet oo postannut viikkoon :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon! Tämä kommentti lämmitti sydäntäni ja olen kiitollinen siitä että arvostat minun blogiani. Joku päivä minä saan enemmän huomiota, ja odotan sitä päivää innolla! On muutakin elämää kuin bloggaaminen.

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)