30.6.2014

Chilli day

Tänään on todella chilli päivä, kun olen ollut koneella. Onneksi minä kävin äidin kanssa salilla pitkästä aikaa. Olen viettänyt aikani katsellen Youtubea. Nyt löytyi kaksi aivan uskomattoman ihania brittiläisiä Youtubettajia. Halusin vaan tehdä lyhyen postauksen kertoen mitä olen tehnyt tänään. Mun rakkausmuki on tämä eli mansikkamuki, ja olen kiitollinen että äitini osti minulle tämän ihanan ison mukin. Gracias, mi madre! Huomenna me mennään takaisin mökille eli lande kutsuu minua. En tietenkään halua jäädä kirjoittelematta mitään, joten yritän kirjoitella postauksia mahdollisuuksien mukaan. Minä jatkan teen juomista ennen kuin se jäähtyy kokonaan. Adios y hasta la vista, mi amigos! <3 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)