25.5.2014

Synttärilahjat :)

Tänään aamuna sain ihanan "herätyksen". Isä lähtee aika aikaisin töihin huomenna, niin lahjat annettiin tänään. Minä olin hereillä jo kun vanhempani ja veljeni tuli laulaen huoneeseeni. Heräsin puol yhdeksän ja ajattelin että kyllä ne tulee pian. Jouduin kärsimättömänä odottaa tunnin verran omassa sängyssäni. Antoivat lahjat minulle. Äitini oli tehnyt ihanan kakun minulle. :) <3 Huomenna täytän 19 vuotta..


1. Legginsit, joihin on maalattu/laitettu eläimien kuvia. Nämä vaikuttavat hyviltä, ne on minun päälläni tällä hetkellä.

2. Terry Pratchett - Lyödään rahoiksi. En malta odottaa että saan sen luettua. Olen vähän jo ehtinyt aloittaa. :)

3. Hiustenkuivaaja. Oi että tämä oli minulle aika pitkään pitkään oleva asia mitä halusin tai tarvitsin. Ei tiedä jos tulee aamuja jolloin pesen hiuksia ja pitäisi saada kuiviksi ne.



Tähän loppuun sanon että kiitos vanhemmilleni ja veljeni! <3 Minä olen tänään lukenut äikkää ja tehnyt fysiikan tehtäviä. Ja minä tajusin miten lasketaan keskikiihtyvyys. :) Olen ylpeä itsestäni! Minusta on tärkeää osata ne kaavat ja niillä pääsee pitkälle! Voisin kuvitella saavan fysiikan kokeesta 7 tai 6, who knows? Huomenna minulla on viimeinen opiskelupäivä ennen äikän koetta. Sitten on kaikki lukuaineet luettu tältä jaksolta, sen jälkeen enää on kuvaamataito. Nyt minä lopettelen ja toivotan teille ihanaa viimeistä kouluviikkoa, jos teilläkin alkaa alle viikon päästä loma! <3  

2 kommenttia:

  1. Onnea Jenny jo etukäteen! Toivottavasti törmäillään huomenna! :)

    VastaaPoista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)