28.5.2014

Ostospostaus :)


Hei, tässä oli tänään ostospostaus, koska minä kävin tänään shoppailemassa ja syömässä. Sain tänään kaikki kokeet takaisin, ja osa meni todella hyvin. Yks koe meni aika läheltä.. Äikästä sain 7, josta minä olen todella todella todella ylpeä. Perustelen miksi olen ylpeä siitä, koska minä en ole saanut 5 äikän kurssin aikana 7. Minä kysyin oikein opettajalta että onko hän ihan varma että voi antaa mulle 7 ja hän sanoi että on varma. :) Minä olen kuin iloinen peipponen. Ruotsin koe meni paljon paremmin mitä odotin. Sain siitä 6- enkä 5. Fysiikka on se mikä oli pieni pettymys meikäläiselle, mutta ei se mitään. Eipä unohdeta kuvista, josta sain 8. :) Se oli ainoa numero, jonka minä kyllä arvasin mikä tulee. 

Minä ostin nämä kaikki omalla rahalla, ja halusin hemmotella itseäni, koska minä tein todella paljon töitä tässä jaksossa. Eipä tässä mitään muuta, minä esittelen vähän tuotteita. Vika kuva, jossa minulla on meikkiä. Tässä se näyttää että minulla ei olisi mitään meikkiä, vaikka onkin meikkiä. :) Tein tuon ennen kuin otin tämän kuvan. Tämä on just täydellinen joka päivä meikiksi, niin joka päivä. Minä olen niin laiska ihminen, että en jaksa edes panostaa omaan naamaan. Minä pesen aamuisin ja se on siinä. :D  Tässä oli tämän päivän postaus, ja huomenna olisi tarkoitus tehdä postausta ehkä, mutta eri aiheesta. En tiedä vielä mistä haluaisin puhua. :) Joten hyvät yöt teille kaikille. 

p.s. ekassa kuvassa on pieni testeri Cliniquelta, joten se tuli tuohon kuvaan.



Humektan, josta itse pidän ja tykkään käyttää sitä yhden toisen voiteen kanssa. Minusta tämä on todella hyvä, jos on akneen taipuisa iho. Silloin kun minulla oli aknekuuri käynnissä, niin käytin just tätä samaa tuotetta. :) Tällä oli hintaa 5,60€.


Vasemmalla on Aussien Miracle Recharge Aussome Volume Lightweight Conditioning Spray. Tällä oli hintaa about yli 10€. Tämä tuoksuu hyvälle ja jännälle, voiko sanoa niin? Siitä tulee mieleen joku, mutta minä en keksi mikä se on.. 

Oikealla Tresemmé lämpösuojasuihke, jolla oli hintaa 9€. Tämä tuoksuu omenalle... :) Mun yhdellä kaverilla taitaa olla tämä käytössä. Käytän sitä sitten kun kuivailen hiuksiani.  


Punnitse ja Säästä-kaupassa kävin ja tuli pähkinöitä mukaan. Hinta yli 7. On erilaisia pähkinöitä ja hedelmiä.


Vika mutta ei vähäisin Weleda Skin Food. Hintaa oli 15 euroa, taisi olla niin. Käsirasvaa tarvitsin, koska oli just loppumassa.


2 kommenttia:

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)