24.5.2014

Lauantaipäivä.. :)

Tänään on ollut lämmin päivä ja minä olin takapihalla lukemassa fysiikan kokeeseen. Huomasin että eihän siellä pysty kunnolla keskittymään, koska siellä oli ötököitä ja tuulen mukana oli voikukan siemeniä. No opiskelin sitten sisällä. Olen auttanut vähän äitiäni. Päivän päätteeksi minä ja äiti käytiin saunassa. Hän valitteli jomman kumman olkapään olevan kipeä. Se menee kyllä ohi, kun nukkuu pitkät yöunet.

Huomenna olisi tarkoitus opiskella ja käydä läpi asioita. Fysiikka ja äidinkieli. Ne on ainoat lukuaineet tällä hetkellä. :) Oi vitsi, sitä ilonmäärää kun ne loppuu.. Ylihuomenna on meikäläisen syntymäpäivä!! :D Oi vitsi, yksi vuosi lisää. Minä en jaksa tänään sen kummemmin puhua, joten nähdään seuraavassa postauksessa. Hasta la vista, mi amigos!!! <3 Hyvää lauantai-iltaa kaikille.

P.S. Tänään minä siivosin vähän ja olen ylpeä itsestäni. Sain siivottua viimeinkin jouluvalot pois. :D hehe.. Saamaton minä, mutta hei parempi myöhään kuin ei milloinkaan. 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)