20.5.2014

Lämmin opiskelupäivä! :)

Tänään oli todellakin lämmin päivä, sen huomasi kyllä. Tein itselleni jääteetä, jonka laitoin tuollaiseen Robert's Coffeen muovimukiin. Sen sain kun olin kummitädin kanssa silloin kahvilla ja otin silloin jääteen. Halusin säilyttää sen, koska ei voi tietää jos tulee vaikka kuuma päivä ja haluaa jotain kylmää. :) Olin tänään kotona, koska minulla ei ollut koetta ja pohjatuntia myöskään. Huomennakin on vapaapäivä. Olen opiskellut ja juonut neljä tuollaista. Söin tänään salaatin, missä oli mozzarellaa, pikkutomaatteja, pieni pala paprikaa, Herbamare-suolaa, pippuria ja oliiviöljyä. Sen lisäksi kaksi porkkanaa. 

Sain eilen tehtyä ensi vuoden valinnat ja ne on nyt päälinpuolin kunnossa, mutta tarvitsee vielä muutamia fiksailuja. Huomennakin olisi tarkoitus jäädä kotiin opiskelemaan ja opiskelemaan. Minä taidan huomennakin tehdä postauksen, jos kerkeän yhtään. Nyt minä menen. Adios! <3

P.S. Tuli kirjoitusvirhe kuvaan missä on mozzarellaa ja tomaatti jne. Siinä pitäisi lukea lounas eikä luonas. :D 








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)