16.5.2014

Kollaasin keran viikosta...

Hei, olen hengissä.. Jihuu.. Tällä hetkellä on vähän stressiä saada kaikki kurssit läpi, minä saan ne läpi! Olen viime aikoina tehnyt monenlaista. Kuten esim. käynyt oopperassa, tehnyt kakkua, ostanut pähkinöitä, tehnyt koulujuttuja ja niin edelleen. Olen haaveillut todella paljon lomasta.... Se olisi nyt ihan paikallaan, koska tuntuu että kaikki sonta kerääntyy niskan päälle. Ensi viikolla alkaa koeviikko, ja minulla on synttäritkin tulossa. :) <3 Aion vaan opiskella, koska se on keskellä koeviikkoa. Olen ehtinyt katsoa yhden tämän hetkisen suosikkisarjaa kaksi kautta, ja odotan että tulisi kolmas kausi. Grimm. <3 Tämä sarja on vaan paras, koska tässä on monenlaista. Tässä tapahtuu eriskummallisia asioita kuten ihmiset muuttuu jokiksi muuksi mitä ne on oikeasti, tämä päähenkilö Nick näkee ne oikeasti ja yrittää pitää maailmat erillisinä. Minä tykkäsin yhdestä kohtauksesta, koska siinä tapahtui sellaista mistä minä pidin. Siinä suudeltiin ja hylättiin toinen.. Tykkään kaikista hahmoista mutta eniten pidän ylikomisario Sean Renardista, Nick Burkhardtista, Rosaleesta ja Monroesta. Sean Renard on komea ja pitkä kaveri, hänessä on jotain joka vie mut.... Hänen komeus ehkä. <3 Nick on hieno päähenkilö ja esittää todella hyvin. :) Rosalee ja Monroe ovat ihania hahmoja koska ne on erilaisia kuin nämä kaksi ekaa. :)  En saa kuvia tähän siirrettyä, mutta kerron vaan kannattaa katsoa.  Jos teillä on Netflix, niin menkää katsomaan se! Te tuutte tykkäämään siitä. <3 Nyt minä lopetan ja toivotan teille hyvää viikonloppua kaikille! Olkaa ahkeria ja muistakaa levätä myös. Hasta la vista, min amigos! <3

p.s. miten voi olla mahdollista että jotkut pojat on niin komeita että se vie minut... :))) Olen hämmästynyt... Haluaisin kertoa niistä tuntemuksista, koska se komeus on sellainen että siitä saa puhua. :) Olen taas hullaantunut Danieliin.... Ääääähhhhhhhh.... <3 Mun päässä tapahtuu asioita.... :))))))))))))))))))))))))


 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)