29.4.2014

Viime aikaisia asioita, mitä tein :)

Hei, olen minä hengissä.. Oi että mikä viime yö/ilta mulla oli.. Minulla oli eilen illalla kova hammassärky, mutta kun sain sen taltutettua, niin tuli vatsakipua. Minä en uskaltanut syödä mitään kylmää, joten otin banaania ja pähkinöitä. Luulen että pähkinöistä sain vatsan kipeeksi. :( Mutta nyt on niin helkkarin väsynyt ja kaikki on taas niin kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan, että enköhän saa unta tänä yönä. Kyllä valvominen ja kivut ei ole mikään ihana yhdistelmä. :(

Tuossa kollaasissa on yksi kuva tältä päivältä, kun kävin hammaslääkärissä ja en pystynyt puudutuksen takia hymyilemään. Se kuva on tuolla alanurkassa. Viime viikkoina on ollut iloa, itkua, kipuja, ärsyyntymistä, iloa, vihaa, kaikkea mahdollista. Viime perjantaina pullotin simaa vappua varten, jota olin tehnyt viime viikon torstaina. Aloittelin äidinkielen kirjallisuusesseen suunnittelua, Tove Jansson Muumipappa ja meri Tuntien alun odottelua.. :) Kuvistyön tekemistä. Salilla käymistä. Karitsan syntymisen näin sunnuntaina. :) Oli todella ihanaa nähdä että joku eläin syntyy, mutta valitettavasti kun emä oli synnyttänyt kaksi karitsaa, niin kolmas jäi kiinni synnytyskanavaan. Mutta sellaista se elämä on. Mökillä olemista

Olen innostunut tai oikeastaan rakastunut muumeihin, joten aion lukea kaikki muumikirjat ja kaikkia hänen kirjoittamiaan kirjoja. :)

Huomenna alkaa vappu, oi vitsi, en malta odottaa että saan maistaa ihka itsetehtyä simaa. ;) Minulla on ajatus tehdä vähän hommia silloin vappupäivänä, koska pitää saada hommia tehtyä ajoissa. Onneksi kohta kuukauden päästä pääsee lomailemaan... :) On tämä vuosi ollut aika vuoristorataa, mutta haluan sanoa että minä olen kasvanut jonkin verran aikuisemmaksi, vaikka on paljon vielä opittavaa. Mutta kaikki aikanaan. Nyt minä lopetan ja sanon että hyvää tulevaa vappua teille! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)