5.4.2014

Onnellisuus paistaa.. :)

Tässä olisi minun äidin kanssa otetut kuvat... Tästä voisi sanoa että oli kivaa olla kameran edessä, vaikka en ole ihan luonnollinen. Toivottavasti se luonnistuisi kun olen enemmän kameran edessä. Minä olen aika ylpeä äidistäni, kun hän otti minusta kuvia innokkaasti. Pitäisi sanoa hänelle sen, koska unohdin mainita hänelle. Suurimmasta osasta kuvista tuli sumuisia, mutta tuli kivojakin kuvia. Näissä kuvista ainakin minä huomaan että olen onnellinen tyttö, ja toivon että huomaan että tekin huomaatte. Olen viime aikoina nauttinut ihanasta auringosta ja tulevasta keväästä!!! En malta odottaa että tulee toukokuu, koska se on minun synttärikuukausi.... Jeee! Sen jälkeen pääsee kesälomalle, aion nauttia  kesälomasta täysillä. Aion ottaa ensi kesänä aurinkoa. Voisin tehdä erikseen postauksen, missä kerron mitä minä aion tehdä kesällä. Se on kohta ajankohtainen. Mutta en puhu enempää, koska ei ole enempää sanottavaa tänään. Huomenna minä ajattelin mennä salille, olla kotona, tehdä ehkä postausta ja tehdä mitä huvittaa. En aio hätiköidä maanantaina alkavasta viimeisestä tämän vuoden jaksosta. Voi ei, minulla on kaksi vuotta vielä, sitten saan ylioppilaslakin.. Iiiikk.. No minä menen ja toivotan että hyvää lauantaita kaikille! <3

                    Olen tässä muutaman päivän fiilistellyt Robinin biisiä Onnellinen.













4 kommenttia:

  1. Neljänneksi alin kuva on todella hyvä sinusta! Sopisi vaikka facebookin profiilikuvaksi(jos sinulla on facebook)

    VastaaPoista
  2. Tosi kauniita kuvia!

    VastaaPoista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)