3.4.2014

Elämä hymyilee taas.. :)

Nyt voi hengähtää muutamaksi päiväksi ennen uutta jaksoa. Se tunne, kun olet tehnyt hirveästi hommia ja huomaat että sinulla on se lopullinen työ tai saat projektin loppuun asti. Minulla oli tänään viimeinen koe koko tältä koeviikolta ja huomenna minä voin nukkua pidempään huolehtimatta siitä että tarvitsee mennä kokeeseen. Haen huomenna niitä kokeita takaisin mitä saan. Viikonloppuna minä aion ottaa rauhallisesti ja antaa itselleni omaa aikaa, koska minä olen sen ansainnut. Tällä jaksolla olen käynyt salilla ja tehnyt töitä koulun eteen, niin kyllä minä haluan jatkaa tästä eteenpäin. Yksi syy on se varmaan että haluaa omalle elämälle tasapainon ja minä löysin salin kautta. Kun minä pääsin salille, niin tunsin hyvän olon salitreenin jälkeen ja se on yksi muoto saada ajatukset ihan muualle. Myös sali auttaa minua poistamaan kaiken turhan stressin pois. Olen huomannut että se on yksi muoto saada pahat tunteet pois sieltä syvimmästä itsestään, kun ne saa sieltä pois, niin elämä hymyilee paljon enemmän. Koeviikolla huomasin miten ulkonakin on niin ihana ilma ja se toi minulle hyvää mieltä. Minä tulin enemmän onnellisemmaksi ja iloisemmaksi, mitä minä olen kaivannutkin pitkään aikaan. Elämä hymyilee vielä enemmän kun on rankka koeviikko takana ja voi keskittyä omaan itseensä. Nyt minä lopettelen ja palataan viikonloppuna asiaan. Minä pyysin äidiltäni että mentäisiin viikonloppuna kuvaamaan läheiseen metsään tai ulos ja hän kuvaisi minusta kuvia. Eipä mitään muuta, joten hyvää alkavaa viikonloppua kaikille! <3

English: Now it's time to breathe few next days before new period. Today I had last test whole this examweek and tomorrow I can sleep much longer not worry about that I have to go to exam. Weekend I can take relax and take time for me, because I have been deserved that. This period I had gone to gym and to do work about school, so I want continue this. One reason is probably that want to own life balance and I found that by gym. When I went to gym, so I felt good feeling after gym work out and that is one way to get rid of thing and thoughts away. Also gym help helps to me get rid of all stress away. I noticed that it's one way to get bad feelings away there the deepest for yourself, when it's get out of there, and then your life smiles much more. Now I have to quit and I will come back to business in weekend. I asked for mother that we go to takes photos nearest forest or go to out and she will take photos for me. Nothing else, so good weekend for everyone! <3





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)