16.3.2014

Viime viikon kuulumiset..

Jos kysyy minulta, että mitä minulle kuuluu? Vastaisin että viime viikko on ollut niin outo, koska on ollut hitusen vetämätön olo. Samanlainen olo kuin kuukausi sitten. Minun vanhemmat on kipeänä, mutta normaalisti minä olen kipeänä. Minä tunnen että olen tulossa kipeäksi, mutta se ei tahdo tulla. On vaan yrittänyt levätä ja juoda teetä. Jospa tämä menisi ohi ja pian, koska haluan mennä salille ja on kova hinku päästä. Huomasin että kannattaa pitää ainakin kaksi päivää vapaapäivää viikossa, mutta minusta tuntuu että se ei riitä minulle. En ole nyt kolmeen päivään salilla, joten minulla on niska jumissa. :( Tylsyys.. Torstaina menin kouluun pyörällä ja englannin tunnilla tunsin outoa fiilistä nenässä. Päätin mennä suoraan kotiin ja menin kotiin, mutta olisi pitänyt mennä, koska se olisi voinut mennä ohi. Mutta mennyttä ei voi enää muuttaa. Maanantaina olin himassa taksvärkissä ja tein aika paljon hommia. En mennyt salille, mutta tein kotona lihastreeniä. Tein silloin yhden liikkeen, jonka totesin aika hyväksi, koska se sai ylävatsan polttamaan. Kun tiistaina menin salille vatsaliikkeen koneella, niin se sattui ylävatsaan ja meni suoraan sinne mihin piti mennä.

Perjantaina tein pitkästä aikaan raakasuklaata, ai hemskutti, oli hyvää. Voin tehdä siitä ensi viikolla postauksen, koska jotkut ei välttämättä tiedä mikä se on tai ei ole ikinä kuullutkaan? Voitte googlata, mutta minä kerron siinä postauksessa oman mielipiteen ja mistä sain innostuksen. Eilen tehtiin hampurilaisia ja oli todella hyviä, vaikka tuntui että noin iso hampurilainen ei täyttänyt vatsan. Välillä me tehdään tofusta hampurilaisia. Otetaan maustettu tofu, mukana seesaminsiemeniä ja vähän paistetaan. Laitetaan sämpylän väliin ja oi vitsi, siitä tulee hyvää. Itse tehty hampurilainen on terveellisempää kuin Hesburgerin hampurilainen.

Ai niin, unohdin kertoa että minä olin kummitädin (serkun) pojan konfirmaatiossa. Oi vitsi.. Hän oli komea puvussa ja hiukset oli niin ihanasti.. :) Hän oli kuumeessa silloin ja minä ihmettelin että miten hän jaksoi peuhata lääkkeen voimalla alle 5-vuotiaiden tyttöjen ja poikien kanssa. Hän leikki piiloleikkiä ja oli suloinen.. :) Voisinko sanoa että hän on minun yksi kavereista, vaikka me tavataan aika vähän. Minun on pakko kertoa yksi tarina meistä, jonka muistan vielä. Olin TET:ssä minun kummitädin työpaikalla ja olin kylässä heidän luona. Kerran me mentiin kaupungiin ja käytiin syömässä hampurilaispaikassa. Nähtiin hänen tuttuja kaupungilla ja naurettiin vähän. Sen päivän jälkeen seuraavana päivänä hän kertoi minulle että yksi hänen tuttava kertoi että oli nähnyt meidän yhdessä. Tämä serkun poika sanoi että hän on vaan serkku ja tämä toinen sanoi että "aijaa, minä luulin aivan jotain muuta". Minä ja hän naureskeltiin, koska hänen tuttava luuli että me ollaan poika- ja tyttöystävä-pari... Minä muistan tuon hyvällä, toivottavasti hänkin muistaa.. En ole ikinä sanonut hänelle, että miten tärkeä ihminen hän minulle.. Joo, nyt mentiin aika syvälliseksi.

Nyt takaisin pinnalle.. Ensi viikolla on tiedossa kemian yksi välikoe ja kaiken maailman koulujuttuja. Pitäisi tehdä kemian tutkielmaa.. Tuntuu että kohta aivot posahtaa tästä työmäärästä.. Pitäisköhän ottaa rauhallisemmin?!?!? Ei voi ottaa, koska kahden viikon kuluttua on koeviikko. En ole tehnyt mitään lukusuunnitelmaa, koska haluan kokeilla ilman suunnitelmaa. Ehkä pitäisi tehdä vaikeista aineista suunnitelma. Tässä on yksi hyvä puoli, on se että kemiassa ei ole loppukoetta. Meillä on tutkielma, välikokeita ja on muitakin töitä jotka vaikuttaa numeroon. :) Kyllä tämä tästä, koska minä uskon itseeni ja annan palaa!!! :) Pitäisi jaksaa ja jaksaa, minä jaksan, vaikka hampain ja kynsin. 

Eilen illalla katsoin Netflixiltä yhtä todella hyvää leffaa, ainakin omasta mielestäni. Se oli Step Up 3!!! Oli uskomattoman hyviä tanssijoita, tiedän että ne on treenattu kuvaamisen lisäksi tanssimista. Päänäyttelijä oli mies ja oli hyvän näköinen.... <3 <3 Muuten hyvän näköisistä miehistä puheen ollen, Daniel J on tekemässä streamia, en malta odottaa.. Tänään se on.. Ilonpäivä!!!!!! <3

Nyt minä lopettelen, että kerkeän käymässä suihkussa ennen kuin alkaa streami... Tänään pitäisi mennä ajoissa nukkumaan, mutta haluan nähdä Danielin <3.. Hän on muuttanut minun maailman parempaa suuntaan, mutta se ei ole ainoa syy. :) Mutta hyvää yötä kaikille! <3 Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)