7.3.2014

Kuntosalilla ja koulua..

Tämä viikko on mennyt ihan kovaa vauhtia salilla ja koulussa. Tänään olisi tarkoitus vähän avittaa teille mitä olen näinä kahden viimeisen viikon aikana tehnyt salilla. Olen pahoillani, kun ei tullut sunnuntaina, koska silloin piti tehdä koulujuttuja, muistaakseni. No nyt hypätään aiheeseen eli minun treeneihin. 

Ma 24.2. Soutua 5 min 736m, 5x 20 20kg vatsalihakset, 3x 10 14kg takareidet, 4x 10 10kg rintalihakset, 5x 15 ilman mitään painoa jalkaprässiä, 4x 10 15kg alatalja, 5x 10 20kg ylätalja, 2x 10 10kg jalan loitontajat ja 2x 10 10kg jalan lähentäjät. +1h 15 min kävelyä ja kuntosalille kävely 20 min.

Ti 25.2. Soutua 5 min, 2x 15 15kg vatsalihakset, 3x 10 9kg takareidet, 3x 10 10kg jalan lähentäjät, 1x 10 10kg jalan loitontajat ja 2x 10 15kg ylätalja. + 1h 20 kävelyä (yhteensä: kävely kuntosalille ja kuntosalilta kotiin)

Ke 26.2 Soutua 6 min 864m, 5x 20 20kg vatsalihakset, 4x 15 14kg takareidet, 3x 6 10kg rintalihakset, 4x 10 20kg ylätalja, 3x 20 20kg alatalja, 3x 10 15kg jalan loitontajat ja 4x 20 ei mitään painoa jalkaprässi.  + 20 minuuttia kävelyä.

To 27.2. Soutua 10 min 1289m, 4x 15 jalkaprässi, 4x 20 10kg jalan loitontajat, 2x 20 10kg alatalja, 2x 20 10kg ylätalja, 2x 10 10kg rintalihakset, 2x 15 9kg takareidet ja 3x 20 10kg vatsalihakset. + 40 min kävelyä. 

Pe 28.2. Soutua 10 min, 6x 20 20kg vatsalihakset, 3x 30 10kg jalan loitontajat, 3x 20 9kg takareidet, 4x 10 10kg rinta, 2x 15 15kg käsien ojentajat, 4x 20 10kg alatalja, 5x 10 10kg jalkaprässi ja 2x 10 10kg olkapäitä koneella. 1h kävely ja 20 minuuttia myös kävelyä kuntosalille. 

Su 02.03. Soutua 13 min 1891m, jalkaprässi 2x 10 10kg, ylätalja 4x 10 10kg, olkapäät 3x 8 5kg, hartiat 2x niin monta kuin jaksoi, alatalja 4x 10 10kg, rintalihakset 3x 10 10kg, vatsalihakset 3x 10. + kävelyt 

Ma 03.03. Soutua 10.30 min 1407m, vatsalihakset 3x 10, rintalihakset 2x 20 10kg, jalkaprässi 4x 15 10kg, ylätalja 2x 15 20kg, käsien ojentajat 3x 10 10kg, jalkojen lähentäjät 3x 10 15kg, jalkojen loitontajat 4x 10 15kg ja takareidet 4x 10 14kg. + kävelyt 

Sitten nämä kolme viimeistä päivää on aika saman lailla kuin nämä tässä, mutta vaan pienemmät painot tai enemmän toistoja. Keskiviikkona en käynyt salilla, mutta kävelin koulusta kotiin. Minun treenikassi ei ole reppu, vaan veljen vanha treenikassi. Siellä on juomapullo, treenivaatteet, proteiinipatukka tai omena, koulukirjat, kalenteri, treenikengät jne. Proteiinipatukka on yksi vaihtoehto palautumiseen, mutta kannattaa lukea aina selosteet. Miksi kannattaa, koska siellä saattaa olla vehnää, pähkinää tai suklaata. Joo, nyt kun on noi patukat syöty, niin ruvetaan itse tekemään patukoita tai ainakin yritän. Minun isäni on ostanut kaappiin proteiinijauhetta, niin voin ottaa jauhetta ja käyttää sitä patukoissani. 

Kaiken hyvän olon A ja O on liikunta, veden juominen ja ruokavalio. Minulla on aika terveellinen ruokavalio, koska syön vihanneksia ja syön rahkaa joka aamu ja ilta. Makean himoja tulee vieläkin, mutta voi syödä terveellisellä tavalla. Veden juontia voisi vähän enemmän nostaa, koska huomasin että se pistää liikkeelle aineenvaihdunnan. Vesi on hyvä treenijuoma, ja olen huomannut että hikoilen aika helpommin, mitä olen aikaisemminen huomannut.

Oliko vielä jotain? Minä yritän vielä saada huomenna postausta esiin, koska sunnuntaina illalla en jaksa välttämättä kirjoitella. Olemme menossa minun kummitädin pojan konfirmaatioon, ja siellä menee aikaa. Nyt lopettelen ja sanon adiós ja hasta la vista!! :) Nähdään huomenna.









2 kommenttia:

  1. Nämä sun treenipostaukset ovat tosi kivoja :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, että olet tykännyt! Yritän nyt saada vähän inspiraatiota myös muihin aiheisiin, ettei vaan pelkästään treenaamisesta ole postauksia.. :)

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)