25.3.2014

Kevätflunssa on ihana..

Nyt tytöllä on flunssa. Oli eilen illalla ääni painuksissa eikä ollut kauhean hyvä olo. Meni yö siinä valvoessa yli yhteen ja oli herätys 7.15. Oli aivan tönkkönen olo, kun nousi sängystä. Olen litkinyt teetä, ollut kotona, opiskellut, opiskellut, katsonut vähän Youtubea, opiskellut ja syönyt lounasta. Tämän viikon perjantaina alkaa koeviikko, jippii.. Odotan innolla.

Ostin viime viikon lauantaina kolme tuotetta, koska tarvitsin niitä. Minä olen tykästynyt Rainbow Puhdistusemulsioon ja kasvoveteen. Samalla olen tykännyt hiusuihkeesta, joka tuoksuu yleelliselle, vaikka onkin markettituote. Purkin ulkoasu on muuttunut. Olen kahtena viimeisenä viikkona syönyt vitamiineja ja allergialääkettä. Nyt muistan ottaa joka aamu ja pidän huolen että otan ne. Minulla tuppaa menemään niin että en välttämättä muista ottaa niitä.

En malta odottaa kevättä, koska kevät on ihanaa aikaa. Varsinkin minulla on synttärit silloin. Minä odotan innolla että pääsemme mökille. Äiti puhui että me mentäisiin mökille joku viikonloppu ja minä niin odotan sitä että pääsee mökille. Mökki on minulle kuin kirkko, siellä saa rauhoittua.

Nyt en osaa enää sanoa mitään, kun päässä pyörii niin monta asiaa joita haluaisin tuoda esiin tässä postauksessa. Minä yritin kirjoittaa ne ylös paperille, mutta en ikinä toteuttanut niitä. Yritän saada pääkopan järjestykseen tekemällä listaa ja olisi kiva toteuttaa niitä asioita mitä olen miettinyt. Minulla on haaveita blogin suhteen, mutta ne on jäänyt ajatustasolle. Jonakin päivänä minä toteutan ne. Okei, toteutin, mutta en minä toteuttanut kaikkia. Nyt minä lopetan, ettei tästä tule kovin pitkää. Seuraavassa postauksessa nähdään. Adiós!







2 kommenttia:

  1. Oiii, noi Taika-astiat on ihania! <3

    Mulla on tuosta Gliss-sarjasta sellainen marjapuuron värinen suihke, joka on takkujen selvittämiseen tosi hyvä!

    Milla / millamainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on.. <3 Arvaa, minä haluaisin niitä omaan tulevaan kotiin! :) Okei, minä en olekaan nähnyt sellaista, pitääkin pitää silmät auki jos näkisi jossain.

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)