13.2.2014

The story of my life I take her home I drive all night to keep her warm and time is frozen the story of my life I give her hope

Tänään olen ollut kotona koko päivän ja tehnyt kaikkea. Ollut koneella, tehnyt läksyjä, vääntänyt päässä matikan läksyjä joista en ymmärrä mitään hevonpyllyä, kuunnellut Danielia, käynyt kävelyllä, syönyt hyvin ja miettinyt omaa itseäni. Minulla on ollut viimeisen kahden ja kolmen päivän ajan ruoka-ei-maistu-kauheasti, jonka on aiheuttanut stressi. Tänään söin kunnolla, mutta aika varovasti vieläkin pitää katsoa. Huomisen jälkeen en aio miettiä mitään koulujuttuja. Minulla alkaa huomenna koulun jälkeen hiihtoloma!!!! :) Minä aion vaan ottaa relaxisti, hoitaa omaa itseään ja rentoutua. Minun pitää enemmänkin huolehtia itsestään, koska vedän aina itseni ihan piippuun. Voi kun miten saisin sen saman fiiliksen kuin elo- ja syyskuussa oli. Se oli ihanaa, minä nautin.

Haluaisin sanoa teille että muistatte varmaan uuden vuoden lupauksen että teen enemmän postauksia ja yritän tehdä ne hyvin. Huomasin että se ei taida onnistumaan, ainakaan tällä näkymällä. Nyt on sattumoisin niin monta asiaa mielessä ja nyt on tulossa hiihtoloma, niin haluaisin viettää lomaa siis ihan kunnon lomaa. Minun täytyy ottaa ihan muutaman päivän rauhoittumishetken blogin kanssa. Voi olla että tulee muutama postausta ensi viikolla, mutta pitää katsoa oman jaksamisen ja halun kanssa.

On pakko avautua yhdestä asiasta, joka mietitytti minua. Minä sain muutaman päivä sitten kommenttia, että kannattaisi katsoa postauksen tekstiä ennen kuin julkaisee, siis kielellisiä virheitä. Samalla siinä tuli myös kuvien määrästä ja puhuminen Danielista. Minä sanon tässä ja nyt että tämä sai minua miettimään pitkään näitä asioita.

Aloitetaan vaikka tuosta kielellisistä virheistä. Tiedän että minulla on kielellisiä ongelmia ja olen joutunut monta vuosia tekemään sen eteen töitä. Minun äitini on sanonut minulle että olen kehittynyt kirjoittajana paljon. Hän on lukenut viime kurssin äikän esseetä ja kirjoitelman. Tein yhden äidinkielen korvaavan tehtävän yksin ja annoin äidin lukea sen. Hän sanoi ettei tarvinnut muuttaa mitään kauheasti. Kyllä minäkin huomasin, että olen kehittynyt. Vielä on töitä tehtävä. Sen takia aloitin tämän blogin että minä kirjoittaisin sitä miltä minusta tuntuu tällä hetkellä, viis veisaa mistään kielioppivirheitä. Ajattelen tätä blogia enemmänkin että tänne tulen jakamaan teille lukijoille omia tunteita ja haluan tuoda omaa itseään ulos.

Hypätään toiseen asiaan eli kuvien määrään. Kuvat tulee niin monta kun tulee. Kun olen kuvannut kuvia, niin valitsen sieltä niitä mitä voisin julkaista tänne. En jaksa kaikkia kuvia muokata tänne. Kuvien muokkaaminen vie omansa aikansa, kuin kirjoittaminen. 

Sitten viimeinen asia, Daniel J! Otin tämän itseeni hitusen, koska koin että en voi enää puhua täällä ihan mitä vaan ja tunnen että häneen kohtaan rakkaus laski. :( Eikö tämä blogi ole minun blogini, vai? Enkö voi jakaa sitä mitä haluan, blogihan on sitä varten että voi jakaa ihan mitään vaan. Ei kenenkään pitäisi määritellä mitä minä voin tänne kirjoitella. Minä voin vaikka puhua hänestä jos minä haluan. Jotkut bloggaajat puhuu esim sisutuksesta tai kauneudesta, niin mikä tässä mättää? Kauneus-Youtubettajat puhuu niin monta kertaa jostain tuotteesta että minulla menee välillä yli hilseen, koska meillä Suomesta ei saa kaikkia tuotteita mitä ulkomailta pääosin Amerikasta saa.

Nyt lopetan tämän postauksen tähän ja toivotan hyvää huomista ystävänpäivää teille kaikille! Osoittakaa rakkaille läheisille tai ystäville, että he on teille tärkeitä. <3 Hyvää loppuviikkoa kaikille.







2 kommenttia:

  1. Tämä on sun blogi, kirjoitat siitä mistä tykkäät kirjoittaa. Ei aina voi miellyttää kaikkia. Mutta jäi vähän ihmetyttämään se, että kirjoitit edellisen postauksen kommenttiin, että sulla on kuulovammasta johtuva lukihäiriö. Tietääkseni kuulovamma ei aiheuta lukihäiriötä, vaikkakin helposti tulee kieliopillisia virheitä kun ei ole kaikkea oppinut kuulon avulla. Mukavaa viikonloppua sulle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, olet oikeassa, ei voi miellyttää kaikkia. Nyt on parasta sanoa että on pientä lukihitautta ja tulee kirjoitusvirheitä, muuten osaan kirjoittaa ihan normaalisti. :) niin kaikkihan perustuu kuuloon.. Kiitos, samoin sinulle! :)

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)