17.2.2014

Midnight memories, oh, oh, oh, oh. Baby you and me Stumbling in the street Singing, singing, singing, singing Midnight memories

Täällä kirjoittelee suihkunraikas ja väsynyt kuntoilija.. Tänään kävin kuntosalilla ja sanon että lähdin liian tahdikkaasti käyntiin. Tuli pienoinen paha olo sen jälkeen kun lähdin sieltä, mutta kävelin niin rauhallisesti kauppaan. Söin vähän liikaa ennen kuin lähdin kuntosalille. Kaupassa ostin ruokaa minulle ja isälle. Isä oli eilen antanut minulle rahaa, että voin ostaa ruokaa meille. Ostin ruuan lisäksi kerrankin puhdistusemulsion. Tämä samainen puhdistusemulsio on ollut minulla aikaisemmin käytössä, tämä ei ole tehnyt silloin mitään ihmeellistä. Kun tulin suihkusta niin kokeilin ja se oli ihan samanlainen paitsi vaan paksumpana. Otin ihan äsken muutaman kuvan kun minulla on naamiota. Tykkään todella paljon tästä naamiosta, koska tämä ei kutita ja kylmentää ihoa hitusen. Tykkään sen kylmentävästä tunteesta. Tämä on The Body Shopilta. 

Huomenna taas kuntosalille. Lähden aikaisemmin, että voi nauttia päivästä sen jälkeen. :) Jeee!! Nyt tuntuu aika hyvältä, ja väsyneeltä. Oli kannattanut sittenkin lähteä salille. Huomenna olisi tarkoitus jotain tehdä hyvää minulle. Ajattelin leipoa huomenna, mutta katsotaan. Minä olen yksin kotona pääosin. Veli on opiskelupaikallaan, äiti töissä ja isä töissä. Huomenna voi tulla postausta.. Nyt lopettelen ja nautin tästä puhtaudesta. Hyvää ihanaa yötä kaikille! <3







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)