27.2.2014

Kuulumisia näiltä näkymiltä.. :)

Onpas tämä aika mennyt todella nopeaa. Tein viimeksi sunnuntaina postauksen. Nyt olen käynyt neljänä peräkkäispäivänä salilla ja olen nauttinut sen jälkeisestä olosta. Se on niin hyvä olo, kun tietää että on tehnyt treeniä hyvin. Minulla on paljon töitä ainakin tällä hetkellä. Liittyen opiskeluun. Olen todennut että kemia ja matikka on vaikeita, mutta onneksi äitini on lupautunut auttaa minua matikan suhteen. Äitini sanoi minulle joskus aikaisemmin että minussa piilee matikkanero, mutta se vaan tarvitsee itseluottamusta. Esim minä ja äiti käydään matikan asioita läpi, niin sanon että en osaa sitä. Kun käydään kunnolla läpi äidin kanssa, ja hän lukee, minä latelen siinä numeroita ja minun visioita. Äiti sanoo että sähän osaat ne asiat, mutta tunnilla en osaa ollenkaan. Minulla on vähän ristiriitainen suhde matikkaa kohtaan. Minä tykkään siitä, mutta se vaatii minulta monen kerran käymistä, ei riitä vain yksi kerta. Ei siitä enempää.

Tänään tulin koulusta kotiin ja tein banaanilettusen. Se on todella hyvän makuinen. Siihen tulee banaani ja kaksi kananmunaa. Olisin halunnut laittaa siihen mukaan maitoa, mutta ei ollut meillä jääkaapissa. Laitoin pannulle ja paistoin kuin munakkaan. Ja voila. Se on valmis. Helppo eikä vaadi kuin kaksi raaka-ainetta.

Huomenna olisi tarkoitus koulupäivän jälkeen mennä salille ja sen jälkeen kotiin opiskelemaan. :) En yleensä perjantai-iltana opiskele mitään, mutta teen tänä perjantaina poikkeuksen. Sunnuntaina tulee sitten kokonaisveto tästä viikosta liikunnan suhteen. Joten pitäkää silmät auki silloin. Nyt minä jatkan nauttimaan tästä loppuillasta ja yritän rentoutua. Nyt oikein ihanaa alkavaa viikonloppua! <3









2 kommenttia:

  1. Mun mielestä banaanipannareista tulee koostumukseltaa parempia, kun laittaa yhtä monta kananmunaa kuin banaania :) eli jos laittaa yhden banaanin, niin sitten yks kananmuna. Oon vaan huomannu, et se pysyy sillon kasassa paremmin :) Ja siihen mössöön voi heittää mukaan vähän vaniljasokeria ja kanelia, niin saa vähän muitakin makuja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitääkin kokeilla, että laittaa yhden kananmunan. :) Niin, maustetta mukaan, jos tykkää enempi mauista. Voisin laittaa ensi kerralla vaikkapa kanelia. :)

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)