6.2.2014

Koeviikko alkaa olla ohi.. :)

Koeviikko alkaa olla aika ohi, mutta enää ruotsin sanasto-osio. :) Huomenna alkaa uusi ihana jakso, jossa on kemiaa, englantia, matikkaa ja uskontoa. Siitä tulee aivan erilainen jakso, koska pääsee kemiaan luokkaan. Olen viimeksi ollut kemian luokassa kaksi vuotta sitten, kun olin ylä-asteella. Hihi.. Jippii.. Pääsee tämä tyttö valloilleen, koska kemia on ollut ylä-asteella ihana aine. Vaikka se onkin kiva aine, mutta en aio sitä kirjoittaa, koska se olisi aivan mahdotonta. Ei siitä enempää.

Mitä minulle kuuluu? Tänään oli englannin sanasto-osio minulla ja olen iloinen että se on nyt ohi. :) Sain tänään äidinkielen kokeen ja siitä tuli se mitä minä arvelin vähän. Minua aina rupeaa itkettämään kun saan äidinkielen kokeen. :( Koen olevani tyhmä, mutta en ole todellakaan sitä. Äidinkieli on aika vaikea, koska siinä on paljon asioita joita pitää muistaa. Mutta minun täytyy vaan hyväksyä se mitä saan, koska se on realistinen numero.

Asiasta toiseen. Olen taas kuunnellut Daniel J, koska tuli olo että haluaisin vaan purkaa päätä kuuntelemalla musiikkia. :) Aina kun minä kuuntelen Daniel J, niin tulee ylä-aste ja ala-aste mieleen.
Haluaisin kertoa minun ylä-asteen ajoista ja ala-asteen ajoista, mutta niissä on jotain mitä haluaisin vaan päästää tänne Internetiin. Siinä on oman riskinsä ja minulla on varovaisuutta mitä minä haluan tai viitsin kertoa tänne. Silloin on tapahtunut niin paljon, joita haluaisin jakaa teille, koska se auttaisi minua pääsemään niistä irti. Minun pitää tehdä sen harkiten, koska se on aika vaikea pala. Se miten jaksan olla iloinen, on se että jaksaa vaan tsempata itseään tai kääntää kaikki huonot ajatukset positiivisiksi. Minä en olisi selvinnyt minun tukijoukkoani. Kummitätini, äitini, perheeni ja sukulaiset, jotka ovat uskoneet aina minuun todella suurella sydämellä. Minua oli silloin auttanut kaiken myrskyn keskellä että ajattelee iloisia asioita. Nämä ihmiset olivat auttaneet minua pääsemään siitä pois.

Olipas postaus! Tässä oli tämän päivän postaus, toivottavasti tykkäsitte! Nyt kuunnellaan loppuilta Daniel J... <3 Haluaisin puhua hänestä, mutta te olette kuullut sen jo. Joten hyvää yötä kaikille! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)