9.2.2014

If you’re pretending from the start like this, with a tight grip, then my kiss can mend your broken heart I might miss everything you said to me


Se tunne kun olet rakastunut johonkuhun, ja tunnet henkilöön todella isoja tunteita. Olen tuntenut samanlailla kun olen kuunnellut Daniel J, hän tuntuu olevan minulle tällä hetkellä tärkeämpi kuin koulu. Koulukin on yhtä lailla tärkeä kuin hän. Tämä tuntuu nyt samalta kuin silloin syksyllä kun minä olin onnellinen ja pystyin nauttimaan joka päivästä. Tiedän hyvin että hänellä on oma elämänsä, mutta haluaisin mennä hänen luokseen... ;) Ei ehkä sitten, minun on pakko tyytyä tähän, että hän on muualla kuin minä. Minusta hän vaikutta todella mukavalta ihmiseltä, että voisin elää hänen kanssa loppuelämän. Koittakaa kestää tätä hehkutusta, koska minusta tuntuu hyvältä puhua hänestä teille.
Tänään kävin kävelyllä ja kuuntelin samalla Danielin laulamia biisejä. Oli ihanaa kävellä ja kuunnella lempimusiikkia. Tuo otsikko tarkoittaa minulle jotain, mitä minä en osaa selittää mitenkään. Otin sen takia, koska tykkään todella paljon tästä biisistä, varsinkin Daniel laulaa sen todella hyvin.

Minulla on muutamia suosikkeja joita olen tässä viime aikoina käyttänyt/tykännyt niistä. Yksi suosikki on tietysti Daniel J <3, toinen suosikki on ollut minun rakas tietokoneeni Macbook Pro ja kolmas suosikki on ollut tämä The Body Shopin Mansikka vartalovoide .














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)