23.2.2014

Hiihtoloma on ohi ja uusia tuulia kohti mennään..

Tänään on sunnuntai, ja huomenna olisi tarkoitus lähteä kouluun takaisin opiskelemaan. :) Tämä viikko on mennyt hullun kovaa vauhtia, joten olisi kivaa että viettäisi vielä yhden viikon lomaa. No ei se mitään, minä kyllä pääsen arkeen takaisin. Huomenna alkaa eka viikko johon olen suunnitellut miten minä käytän aikaa liikunnan, koulun ja vapaa-ajan suhteen. Tänään tein suunnitelman äidin kanssa, ja vaikuttaa siltä että voi tästä jotain tulla. :) Minun on saatava liikuttava, koska minä nukahdan illalla kuin vauva. Tässä hiihtoloman aikana olen saanut sen innostuksen salille käymiseen, ja haluan pitää siitä kiinni. 

Mitä muuta voisin puhua? Mmmm... Tänään en mennytkään salille, koska pitää yksi päivä pyhittää liikunnan osalta. Tämä päivä on mennyt kotona ollessa, ollut koneella, katsellut videoita liittyen kuntosaliin, syön, ollut koneella, tehnyt suunnitelman ensi viikolle.. Nyt on hyvä mieli aloittaa ihana kouluviikko näillä näkymin ja toivotaan että kaikki menee niin kuin menee. :) Nyt lopettelen ja nautin vielä näistä muutamista tunneista ennen kuin menen nukkumaan. Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! <3 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)