16.2.2014

Elämän ilot.. :) Daniel J... :)

Minulle tuli halu kirjoittaa tänne. Minä kävin tänään ensimmäisen kerran hiihtämässä tänä vuonna ja oli hyvä aloitus. Toivottavasti tulee lisää lunta että pääsee hiihtämään kunnolla. Huomenna olisi tarkoitus aloittaa kuntosalilla käyntiä ja en malta odottaa.. :) Olen viimeksi käynyt kuntosalille joulukuun viimeisenä päivänä, kun olin kummitädin luona. Ensi viikolla alkaa ihana kuntoilukuuri, mutta lähden "en tiiä"-fiiliksellä. Tiedän että siitä tulee älyttömän hyvä fiilis. En pelkää liikuntaa, vaan se on se "ei jaksaisi" tai saamattomuus. Olen saamaton ja myönnän sen. Olen perinyt äidiltä sen geenin. Minä yritän sparrata äitiä ja äiti minua. Ollaan luvattu niin. 

Olen ruvennut nauttimaan alkavasta hiihtolomasta ja olen kuunnellut melkein koko ajan Danielia. Tai olen katsonut dokumentteja ja Youtubesta brittiläisiä söpöjä miehiä. MarcusButlerTv ja PointlessBlog..  Kannattaa katsoa, suosittelen. PointlessBlogin Alfie on niin freaking cute. <3 MarcusButlerTv on myös yksi mun suosikeista. Minullahan on monta suosikkeja Youtubesta. Haluaisin tavata monia Youtubettajia sekä Amerikasta että Englannista. Sieltä pääosin on kotoisin, joita olen seurannut.

Daniel J on tehnyt oman biisin sanoituksen ja se oli älyttömän hyvä. En malta odottaa että hän tekee siitä videon. Haluaisin että hän ei ottaisi tästä musiikin tekemisestä mitään stressiä, hän muistaisi huolehtia omasta itsestään. Tämä voi vaikuttaa sekavalta, mutta haluan vaan että hänen pitää kiinni siitä ihan tavallisesta pojasta joka tekee ihan normaaleja juttuja kuin mekin. Hän tekee hölmöyksiä kavereiden kanssa. Haluaisin käydä tapaamassa häntä, vaikka kuulostaa kliseiseltä. Tunnen että hän on tullut minulle aika tärkeäksi ihmisenä kuin laulajana. Tärkeä ihminen. Hän merkitsee jotain, mitä en voi vaan kuvailla sanoin. Nyt rakkaus on palautunut. Rakkaus on niin monimuotoinen asia, vaikka tietäisin että Daniel rakastaa fanejaan, mutta ei yhtä tiettyä henkilöä. Nämä on vaan tunteita...

Tämä oli tällä kertaa tässä ja toivotan teille kaikille hyvää alkavaa viikkoa! Ja muuten eilen illalla sain yhden lukijan lisää, kiitos todella paljon. <3 Nyt lopetan. :) 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)