19.2.2014

Be happy, be healthy, take care of yourself

Tänään heräsin puoli 9 ja söin aamupalaa. Lähdin sen jälkeen kuntosalille, josta tulin kotiin kun olin tehnyt treenin. Alapuolella on kuva minun treenistä mitä tein. Siellä on jalkaprässi-kohta, jossa pitäisi lukea 1x 15 ei mitään painoja. Halusin kokeilla, mutta se jäi vaan tuohon yhteen kertaan. Ei se mitään, ensi kerralla uusi yritys. :) Eilisestä sen verran, että en pystynytkään menemään kuntosalille, koska mahaa korvensi saamani mehiläisen siitepölyn takia. Annan sen äidilleni. Sen tilalla kävelin ja se kyllä oli parempi kuin ei mitään. Kävin ostamassa minulle kasvovettä ja hoitoainetta. Ostin vielä teetä, mutta ei näy kuvassa. Minun pitää nyt lopetella koska minä ja äitini menemme leffaa katsomaan illalla. Käymme ennen sitä syömässä ja ostoksilla. Tästä tulee ihana ilta. :) Hyvää iltaa teille kaikille minun puolestani!

P.S. Olen miettinyt aika pitkään verkostumista, mutta tunnen että en ole vielä valmis siihen. Siinä on sekä hyvät että huonot puolensa. Kaikki tapahtuu aikanaan.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)