10.2.2014

And we can’t stop and we won’t stop can’t you see it’s we who own the night can’t you see it we who bout’ that life and we can’t stop and we won’t stop

Olen huomannut että kannattaa ottaa kuvia päivällä, koska kuvat on raikkaampia ja valoisimpia. Olette varmaan huomannut että illalla otetut kuvat on synkempiä. Minä yritän ottaa kuvia päivällä. En pysty silloin kun koulupäiviä. Nyt kun päivä pitenee iltaa kohti, niin voi sitten ottaa kuvia illallakin.
Alempana kuvakollaasi: oikealla puolella kaksi päällekkäin kuvaa, jotka on otettu illalla. Vasemmalla puolella on päivällä otettu. Niissä on ihan selvä ero. Nyt haluaisin laittaa joka postauksen otsikkoon lempilaulun pieni pätkän sanat. Se kuvasi että tykkään jostain kohdasta laulussa. :) Tällä kertaa otin We can't stop - Miley Cyrus. Tykkään tästä kun Daniel laulaa. Katsoin Mileyn version oma video ja se oli minulle liian paljastava. Tykkäsin edellisestä Mileyn hillitymmästä versiosta, mutta se on hänen oma asiansa että näyttää paljasta pintaa.

Tästä jaksosta tuli kiva jakso. Minulla on muuten ihan normaalia, mutta yhtenä päivänä ei ole ollenkaan koulua. Sinä tiettynä päivänä olisi englantia, mutta opettaja oli ilmoittanut että on kerran viikossa tunti. Silloin on paljon aikaa tehdä läksyjä ja lukea seuraavan päivän aiheet. Tänään tein minun ruotsin kokeen toisen puolen, ja meni miten meni. Toivon että menisi läpi, koska aion kirjoittaa ruotsin... Tänään sain historian kokeen takaisin ja vitsi, sain sen läpi!! :)) Se merkitsee minulle todella paljon. Eka kurssi meni aivan penkin alle, mutta historia 2 meni läpi ja hyvin arvosanoin. Kiitos, Daniel J, olet tehnyt minun elämästäni niin parempaa että pääsen läpi kokeista. :) Nyt odotellaan englannin koetta ja ruotsin koetta.

Kun menin kouluun, kuuntelin musiikkia ja arvaattekin mitä? Tietysti Danielia <3. Hänellä on niin hyvä lauluääni, ainakin omasta mielestäni. Minä en kuule mitään virheitä, eikä minulla ole hyvää sävelkorvaa, vaikka olenkin soittanut 4 vuotta kitaransoittoa. Kitaransoitosta on jo 5-6 vuotta, eli aika kauan. Olin vielä silloin ala-asteella. Danielilla on oma App, missä on kaikkea joka liittyy Danieliin..  Vaikka hän on tavallinen poika, jolla on noin hyvä lauluääni. Hän tekee mitä kaikki muutkin tekee. Esim. nauttii arjesta, on perheen kanssa, laulaa ja twiittailee Twitteriin. Hän on vaikuttanut minuun omasta mielestä hyvällä tavalla. :) Olen katsellut hänen toisen kanavan videoita, missä on muutamia videoita esim behind scene tai missä hän tanssii kaverinsa kanssa oudosti. Nyt on pakko lopetella, koska pitää vielä katsoa huomisen päivän läksyt ennen kuin pakkaan repun! Nyt oikein hyvää iltaa kaikille! :)


4 kommenttia:

  1. Hei. Luin aika monta postaustasi. Lähes kaikissa törmäsin kieliopillisiin "virheisiin". Kannattaa huomioida ne ennen julkaisemista. Ehkäpä näin saat lisää lukijoitakin. :) Lisäksi kirjoitat aika paljon Danielista. Hän on varmasti tärkeä sinulle, mutta liika samasta puhuminen on monesti lukijoita karkoittava tekijä. Muuten sinulla on mukavan positiivinen kirjoitustyyli. Kuvia toki voisi olla enemmän. Kenties asukuvia? :) Hyvää alkanutta viikkoa!

    VastaaPoista
  2. Hei, tiedän tuon todella hyvin, ei tarvitse kertoa että minulla on kieliopillisia virheitä. Minulla on kuulovammasta johtuva lukihäiriö, ja olen joutunut monta vuotta tämän kanssa tappelemaan. Tiedän että voisin saada jos tekisin niin mutta minulla ei ole aikaa varsinkin illalla kun teen näitä postauksia sen verran myöhään. Tiedän tuonkin todella hyvin, mutta tämähän on minun blogini ja minä päätän mistä puhun. Jos ei kiinnosta, niin voi mennä vaikka lukemaan muita blogeja joista tykkäät. Kuvia en jaksa muokkailla tuntikausia, koska ne vie myös aikaa niin kuin kirjoittaminen. Asukuvia tulee silloin kun huvittaa. Tämä blogi on minulle harrastus ja myös paikka missä jaan miltä minusta tuntuu. Haluan että tämä blogi pysyy sellaisena kuin se on.

    VastaaPoista
  3. Hei. Nyt ymmärsit ihan väärin pointtini. Tarkoituksena ei ollut aiheuttaa mielipahaa, vaan auttaa blogin kehittämisessä. :) Ymmärsin postauksistasi että olisit kaivannut lisää näkyvyyttä lukijoiden avulla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mmmm... Niin, mutta huomasin että lukio on paljon tärkeämpi kuin blogi. Blogi on minulle harrastus, joten minä kehitän sitä mitä jaksan tai mitä haluan muuttaa. Tiedän mitä ajat takaa, mutta nyt on vaan paneuduttava kouluun kuin blogiin. Kyllä minä teen postauksia sen minkä kerkeän opiskelujeni ohella, joten en todellakaan poissulje blogia kokonaan.

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)