26.1.2014

Video missä höpöttelen.. :)





Hei, minä taas videon kanssa täällä olen! Haluan sanoa myös näin tekstimuodossa että haluan tehdä videoita enemmän ja tuli halu tehdä kysymys-, DIY-, missä esittelen kynsilakkoja tai joku muu video. :) Toivon että te tykkäätte minun toisesta peräkkäin olevasta videosta. Minulla on ajatus tehdä oma Youtube-kanava, minne minä teen videoita, mutta se on vasta ajatustasolla. Pitää keksiä joku konsepti tai joku mikä vetää sitten katselijoita! Minä olen aika monta vuotta katsellut muita Youtubettajia ja haluan itsekin tehdä oman näköisiä videoita. Voin tässä vähän luetella mitä katson esim. MichellePhan, MizzGlamorazzi, GlamourWonderland, MarcusButler jne. Lista vaan jatkuu. Ajattelin että erillisen postauksen missä minä puhun Youtubettajista. :) Ei tässä mitään muuta, joten nauttikaa! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)