25.1.2014

Video englanniksi!

Hei, tässä tulee video, missä minä puhun englanniksi ja toivon että tykkäätte! :) Voi vitsi, kun mua jännittä ja mun englanti ei ole noin huonoa mitä käytän tässä. Älkää please tuomitko mua! Minä voin tehdä näitä videoita enemmän jos haluatte. Halusin tehdä videon missä puhun englantia ja yritin parhaani. Halusin kokeilla vähän iMoviea, mutta en saanut muokattua kunnolla.

Translation: I tried to speak english and show some products what I like. Don't judges me.. Hope you like it! I can make more these videos if you want.  I wanted try iMovie, but I didn't editing that much.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)