3.1.2014

Vähän syvällisempään..

On kismittänyt muutama asia viime aikoina, esim että ei saa Macbook Prota vielä käyttöön ja olen kummastellut lukijamääriä. Haluan ensin puhua lukijamäärästä, koska se on yksi asia, jota minä olen miettinyt viime aikoina. Iso lukijamäärä merkitsee minulle että minulla on hyvä blogi tai ihmiset tykkäävät lukea blogiani, mutta toisaalta se voi olla merkki että olen kateellinen lukijamäärästä. Tiedän todella hyvin että ei pitäisi olla kateellinen, vaan ajatella että ne lisääntyy kyllä ajan myötä. Olen katsellut monia blogeja viime aikoina. Joilla saattaa olla niin paljon lukijoita vuoden jälkeen, ja silti määrä saattaa lisääntyä. Minulla on ehkä tarve näyttää muille miten hyvä minä olen tai miten paras olen bloggaamisessa. Minulla ei ole arkisessa elämässä mitään asiaa tai harrastusta, missä olisin niin hyvä että voisin neuvoa muita. Pitäisi joskus kertoa mitä olen harrastanut pienempänä, se olisi kiva. Arvostan kyllä näitä lukijoita jotka ovat jaksaneet lukea minun juttujani ja arvostan kommentoijia. Minusta tuntuu että tämä bloggaaminen ei ehkä sovikaan minulle, koska olen nähnyt tähän vaivaa ja huolta, mutta tuntuu että se ei vaan yksinkertaisesti riitä. Pitääkö minun tehdä ulkoasussa jotain muutosta vai jatkanko samaan malliin? Vai johtuuko se että mitä kirjoitan tänne, on epäselvää vai? Olen hämmentynyt, mutta en kyllä aio vielä lopettaa vaikka tuntuu siltä. Haluaisin tuntea samaa hyvää oloa, kun mitä koin elo- ja syyskuussa. Sitä iloa ja huolentonta mieltä.

Eilen sain tietää että minä saan sen Macbook Pron vasta kahden viikon kuluttua, ja en jaksaisi odottaa enempää. Olen jo odottanut viikon ja sitten pitäisi odottaa kaksi viikkoa. Tuntuu että joku koettelee minun kärsivällisyyttäni.. Kärsivällisyys on nykyään aika lyhyt, mihin se kärsivällisyys on hävinnyt? 

Alhaalla on muutama kuva, jossa näkyy tuotteita, joita olen viime aikoina käyttänyt. The Body Shopin mansikka tuoksuinen vartalovoide, että se on hyvän tuoksuinen. On tuo LCN käsirasva, josta tykkään myös.

Lopettelen tätä postausta näin että toivotan teille oikein ihanaa tulevaa viikonloppua. <3 Teen huomenna postauksen (ehkä). Hei hei..








6 kommenttia:

  1. Ihan vaan kiinnostuneena kyselen että mitä iloa tai hyötyä koet macbookista olevan jos kerran "pilaat" sen Windows-käyttöjärjestelmällä? Eikö silloin mikä tahansa kone aja saman asian? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ensinnäkin tiedän että se ajaa ihan samaa asiaa, mutta minä haluan ja tarvitsen sitä. Ilo on se että tykkään Applen tuotteista, ja en mahda sille mitään. Hyöty on se että se on paljon tehokkaampi kuin PC, on kyllä kokemusta. Kelpaako vastaua vai pitääkö mun erikseen kirjoittaa postaus, miksi tarvitsen Macbook Prota? :D

      Poista
  2. En mä oikein tiedä mitään suurta seikkaa miten sun blogi eroaisi näistä "suurista blogeista" :o Ehkä et ole mainostanut blogiasi tarpeeksi eikä muut tiedä tämän blogin olemassaolosta? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii.. Ei tämä olekaan mikään iso blogi, mutta olisi kiva saada muutama lukija lisää.. Minne sun mielestä mun pitäisi mainostaa? Kun kommentoin muiden blogeihin, niin jätän blogini osoitteen perään.

      Poista
    2. https://www.facebook.com/groups/376075915801473/

      Tämä on esimerkiksi kätevä ryhmä :)

      Poista
    3. Ei mennyt sinne minne piti mennä! :/ Yritin muutaman kerran mutta ei näköjään toimi..

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)