5.1.2014

Kohokohtia vuodelta 2013

Tässä tulee kohokohtia viime vuodesta. Ensinnäkin viime vuosi oli aika perus vuosi, mutta haluan muutamia kohtia tässä nostaa. Loppuun tulee kuvia iPhonelta ja muutama kuva ihan kameralla. Tuli myöhään tämä idea, mutta parempi myöhään kuin milloinkaan. :)

1. 18-vuotissynttärit. Mitä siitä voisi sanoa kun että ihanaa olla aikuinen. :)

2. iPhone 5 synttärilahjaksi

3. Ihanaa aikaa elo- ja syyskuussa. <3

4. Syksy <3

5. Reissu yhteen kaupunkiin, missä vanhempani tapasivat. ;)

6. Joulu <3 Joululahjaksi saatu Macbook Pro oli ihan nappijuttu!!! <3 :) Minä rakastan vanhempiani, en voi muuta sanoa. 

7. Ystävien kanssa oleminen ja niiden kanssa jutteleminen pitkin vuotta. :) Sukulaisetkin on yhtä tärkeitä minulle kuin ystävät.

8. Olen 2013 toukokuun vaiheessa bloggannut vuoden, ja olen saanut uutta energiaa tästä, vaikka bloggaaminen on vaikeaa monelta kantilta. Nyt olen saanut 12 lukijaa melkein kahden vuoden jälkeen, se on kyllä hyvä saavutus ainakin näin alkuun. :) Nyt ensi toukokuussa tulee 2 vuotta täyteen bloggaamisen suhteen.. Huhuijjaa..










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)