18.1.2014

Macbook Pro tuli.... :)

Halusin tehdä postauksen liittyen tähän minun uutukaiseen, jonka sain eilen. Minä rakastuin tähän totaalisesti kun otin sen paketista pois. :) Ja se on aivan ihana! <3 Minun pitkään toivoma asia on nyt minun, ihanaa! Tuntuu että tästä alkaa mun uusi elämä tämän koneen kanssa. Olen jo vähän eilen laittanut käyntiin ja nyt tässä opetellaan tämän koneen käyttöä. Minulla on suuria suunnitelmia, joita toteutan tämän uutukaisen kanssa. Niin jos ette tiedä, niin sain Macbook Pro Retina Display 13-tuumaa! Tervetuloa minun hoiviini, Macbook Pro! ;) 

Ai niin ennen kuin lopetan niin ensi maanantaina tulee putkiremonttimiehiä huusholliimme! Ne on kaksi viikkoa meillä laittamassa meidän putkia. Kun on putkiremontti, niin meillä ei ole saunaa ainakin kaksi ja puoli kuukautta. Että bra juttu meille asukkaille. :( Hyvää lauantai-iltaa kaikille! <3  


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)