16.1.2014

Kuulumispostaus

Hei, ajattelin tehdä tälläisen kuulumispostauksen, koska siitä viime postauksesta on aikaa.. Pahoittelen.. Olen ollut todella kiireinen koulun kanssa.. Mutta viime viikonloppuna oli todella ihana viikonloppu "kylpylässä" minun kummitädin kanssa. Me juteltiin ja käytiin syömässä. Shoppailtiin myös. Me saatiin yksi todella ihanan hoito, joka kruunasi sen illan. Minusta oli ihanaa viettää kummitädin kanssa laatu-aikaa. Minä ostin muutamia juttuja, joista voisin näyttää täälläkin jossain vaiheessa, kun ehdin. Me nähtiin kummitädin yksi kaveri, ja oli ihanaa nähdä häntä pitkästä aikaan. 
Minä yritän viikonloppuna tehdä postausta, jos ehdin tai jaksan. Nyt on aika sanoa teille hyvää alkavaa loppuviikkoa kaikille, ja jaksakaa vielä ponnistaa! Minulla on lauantaina aika jännä päivä, mitä normaalisti ei olisi eli koulupäivä. Ihan normaali. Kymmenestä puoli kolmeen, joo. Tässä on vähän kännykkäkuvia, jotka on otettu pitkin tätä viikkoa. 





2 kommenttia:

  1. Ihanat noi kynnet! Mikä kynsilakka?

    http://only--my--life.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on OPI:n lakka ja nimeltään Austin- Tatious Turquoise, päällimmäisenä on Natural Coden 55 Top Coat Silver. :) Kiitos! Minä tykästyin siihen kun kummitätini teki mulle uuden vuoden aattona! <3

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)