20.1.2014

Kuulumisia koulurintamalta..

Väsynyt, mutta onnellinen opiskelija täällä kirjoittelee! Viime viikonloppu meni sellaista vauhtia että en edes ehtinyt kunnolla rentoutua tai edes opiskella niitä asioita mitä olin suunnitellut. Yritän saada kiriä siitä mitä olen suunnitellut! Mutta tässä sitä ollaan ja olen todella todella onnellinen!
Kirjoitin viime viikolla englannin kirjoitelman ja tänään sain se! Se teki minusta todella ylpeäksi koska sain siitä 8 1/2!!! Siis mitä? Kahdeksan puoli. En ole ikinä saanut koko ala-asteen, koko ylä-asteen aikana saanut noin hyvää numeroa! Ajattelin että pakkohan tuosta edes palkita itseään! :)

Ylihuomenna on kaksi esitelmää ja perjantaina on myös esitelmä.  Keskiviikkona on ruotsin ja äikän esitelmät. Perjantaina on englannin esitelmä, missä ei tarvitse itse esittää kokonaan. Tällä viikolla on myös kirjallisuuspaneeli, mutta ei sitten olekaan varmaan mitään muuta. Ensi viikolla alkaa koeviikko.. No otetaan se haasteena ja voitetaan kuin voittaja! ;)

Pakko sanoa että tykkään tästä uudesta koneestani todella paljon! Olen vähän treenannut ja harjoitellut videonmuokkaamista iMoviellä eli videonmuokkausta. Olisi tarkoitus jossain vaiheessa aloittaa videontekemisen, mutta katsotaan, se on vasta ajatustasolla! :)

Mun on pakko mainita teille, että mulla viime viikolla alkoi kuivattaa niin paljon käsiä että alkoi kutittaa ja mennä verille. Sanoin äidilleni että tarvitsen käsirasvaa, joka imeytyy nopeasti ja on kosteuttavaa. Sain Neutrogena Norwegian Formula Hand Cream Unscented ja voin sanoa että tämä voide on auttanut kutinaan. Haluaisin sanoa että tämä on minun holy crail tuote, mutta en vielä ehkä luokittele sitä. Tässä on yksi huono puoli että tämä on pieni pakkaus ja ei ole isompia.. :( 

Haluan toivottaa teille hyvää viikkoa ja nauttikaa ihanasta talvesta! Voi kun tulisi lisää lunta, että pääsisi hiihtää. Joo-o, nähdään! :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)