23.1.2014

Karhu sairastaa, hellikäämme lääkkeihinsä hoivaa..

Tänä aamuna kun äitini herätti minut, minulla oli kova kurkkukipu ja se sattuu kun nielen. Sanoin siitä kivusta ja sanoin että minun on parasta olla tänään kotona. Äitini sanoi että jää sitten kotiin. Olen ollut kotona yrittäen levätä ja juoda teetä. Pitää saada tämä flunssa/kurkkukivun pois ennen kuin tulee koeviikko. Olen ollut koneella ja yrittäen vähän lukea kokeisiin. Pääosin levännyt. Katsoin Yle Areenalta Pyhimystä muutaman jakson. :) Tiistaina kun minä kävin lenkkisaunassa niin kokeilin uutta suihkugeeliä jonka sain joululahjaksi. Minulla on ollut minun uusi puhelinsuojus jo kaksi viikkoa, jonka ostin silloin kun olin kummitädin kanssa viettämässä laatu-aikaa. Ihanan pinkki ja piristää päivää, se on silikoninen. Maksoi 9 € ja olen tykännyt, mutta ainoa pieni huono puoli on ollut se että se meinaa lähteä pois puhelimesta kun ottaa vaikka taskusta. Siinä on jännä pinta, en osaa selittää, no se on sellainen ristikkomainen.
No niin, tämä tyttö lopettelee ja toivottaa alkavaa viikonloppua kaikille! Toivottavasti minä paranen aika pian ja jaksan vaikka viikonloppuna tehdä postauksen! Hyvää iltaa kaikille! <3 :)




2 kommenttia:

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)