2.1.2014

Joululahja... Matkustaminen..

Nyt saa matkustaminen riittää. Ei, vaan tykkään matkustella mutta on kiva olla kotona. Eilen palattiin kotiin ja oli todella hyvä fiilis (kun sain olla ihanien ihmisten kanssa), kun kävimme minun äidin opiskelutoverin, hänen miehensä ja tyttären Talvikin luona. Talvikki oli ottanut yhtenä iltana minusta kuvia ja minä ajattelin että laitan muutamia kuvia tännekin. Kävimme minun papan luona. Eilen tultiin minun kummitädin luota pois ja minulla on vähän ikävä sinne, koska me oltiin aika kauan siellä. Minä ja kummitäti kyllä tavataan kahden viikon kuluttua koska pääsen hänen kanssa kylpylään. Uuuuu.. Kylpyläään. <3 <3 Se on hänen lahja minulle 18-vuotislahjaksi. 

Nyt haluan kertoa sen mitä olen jo viikon melkein pitänyt sisälläni. Eli se lahja, joka oli silloin auki.. Kai te muistatte siitä joululahja-postauksesta? Niin, miten minä muotoilisin tämän? Aloitetaan sillä tavalla, että minä sain jouluaattona kirjekuoren, jossa luki että: "Hei Jenny. Päädyimme sellaiseen ratkaisuun, että annamme sinulle rahaa joskus ehkä, niin voit ostaa sitten itsellesi sen PC:n. Iskä ja äiti." Sen jälkeen minä olin vähän aikaa sillain että: "Okei, okei.." Oltiin aika loppupuolella näistä lahjoista ja avattiin loput lahjat, sitten menin omaan huoneeseen. Meni joku 40 minuuttia, niin äiti tulee huoneen ovelle hymyillen, ja sanoi että: "tuleppa siivoamaan nämä joululahjapaperit!". Sitten minulle tuli epäilys, että: "mitä nyt oikein tapahtuu?". Menin huoneeseen, missä jaettiin ne lahjat ja sitten minä "aloin siivoamaan" ja löysin paperipussin, jonka sisällä oli kaksi lahjaa ja ne oli minulle tarkoitettu. Sitten minä kysyin vanhemmiltani että "onko tämä se mitä olen pitkään odottanut?".  Isä sanoi että mikä siinä on? Siinä oli pieni paketti, jossa oli Mac-koneille tarkoitettu Windows-ohjelmat eli kirjoitusohjelma jne. Minä olin silleen että ei voi olla todellista.. Siellä oli sellainen iso paketti, jonka sisältä paljastui Macbook Air eikä Pro.. No sanoin että halusin sen Pron enkä Airin. Äitille oli tullut vähän väärinymmärrys, mutta tänään saatiin palautettua se Air, mutta en saa sitä Prota vielä. Se kauppa mistä äiti oli ostanut, niin niillä ei ollut sitä Macbook Pro Retina Displaylla. Myyjä tilasi minulle sen koneen, jonka pitäisi tulla jotain 2 viikon kuluttua. Én malta odottaa, mutta on pakko odottaa.  Mun vanhemmat on niin ihania... <3 En voi kiittää niitä tarpeeksi.. Olen kiitollinen niille... <3 Minun vanhemmat..  Kerron kyllä teille milloin saan sen ja laitan kuvia tänne siitä.


                                      
                                 Pusero: Kirpputorilta Housut: Kappahl Toppi: Uff


Haluan sanoa että jos joku anonyyminä alkaa sanomaan että oletpa pyöreä/lihava/läski tai jotain siihen tyyliin, niin sanon suoraan nyt että menkää ne ihmiset oikeesti jonnekin muualle. Minulle oli tullut kommenttia että olen läski ja pitäisi kasvaa muutaman vuoden.. En halunnut sitä julkaista tänne blogiini, koska koin sen ilkeäksi tai inhottavaksi.

P.S. Voisi harkita asukuvien ottamista/kokovartalo kuvien ottamista tulevaisuudessa, koska minä tykkäsin että minusta otetaan kuvia. Opettaisin rakkaalle äidilleni, että miten otetaan hyvä kuva. Hän voisi harjoitella ja treenata sitä kuvaamista kun olen kameran edessä.

2 kommenttia:

  1. kiva paita ja ihana toi tuoli! :-)

    mbelovely.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos, ei ole meidän tuoli, vaan Talvikin kotoa. :) minä tykkään tuosta paidasta!

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)