25.1.2014

Ihanaa, hiusnaamio...

Minun piti eilen illalla kirjoittaa tämä postaus, mutta en saanut kirjoitettua kun en päässyt bloggeriin. :( Mutta nyt tulee tänään, ja tänään puhun eilisestä tekemästäni hiusnaamiosta. Pakkaus saattaa hämätä, mutta otin ihan perusvoidepakkauksen, johon tein sen hiusnaamion. Minä inspiroiduin tekemään hiusnaamion itselleni ja tein kolmesta eri tuotteesta hiusnaamion. Minä otin hoitoainetta josta pidän aika paljon ja hiusöljyä jota en käytä kuin aika harvoin. Ja joukkoon tulee myös kookosöljyä. Sain idean kun olin kummitädin kanssa siinä hoidossa missä oli kookosöljypala. Menin lenkkisaunaan ja laitoin hiusnaamion hiuksiin. Olin saunassa hiusnaamio päässä ja pesin ihan normaalisti hiukset. Voi että se oli ihanan tuntuiset hiukset. <3 :) Kannattaa teidänkin kokeilla, koska se on todella helppo tehdä ja eikä tarvitse ostaa sitä erikseen hiusnaamion joka saattaa maksaa 10€ tai enemmänkin.  No tässä oli tämän päivän postaus ja huomenna laitan ehkä uuden tulemaan, toivottavasti.
P.S. Olen edelleenkin kipeä.. Menisi jo tämä pois..





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)