6.1.2014

Ensimmäinen liikunnallinen viikko ohi.. :)

Huomenna alkaa koulu. JIPPII!! Nyt voin alkaa näyttämään opettajille että minä pystyn ihan mihin vaan. Nyt toivon että saan äikän esseestä ja tekstitaidon vastauksesta hyviä numeroita. Nyt voisin kertoa että miten olen liikkunut viime viikolla, joten tässä tulee. Tähän tulee vielä tämän päivän liikunta.

Maanantai: Käveltiin minun kummitädin nuorempien lasten kanssa yhden järven ympäri. 
Tiistai: Olin vesijuoksemassa 45 minuuttia. 15 minuuttia käytin ihan vaan chillailen ja uiden. Olin myös rentoutumassa porealtaassa. 
Keskiviikko: Ei mitään liikuntaa, tultiin silloin kotiin. 
Torstai: Kävelin 8 kilometrin lenkin (tai no kävelin yhdestä ostoskeskuksesta kotiin)
Perjantai: Olin kävelylenkillä 40 minuuttia. 
Lauantaina: Ei liikuntaa. 
Sunnuntai: Pelattiin äidin ja veljeni kanssa pitkästä aikaan sulkapalloa. Ou nou.. Ennen sitä käveltiin sinne missä pelattiin sulkapalloa, kun oltiin lopetettu, niin käveltiin veljeni kanssa kaupan kautta kotiin.
Maanantai: Olin kävelylenkillä 1h.  

P.S. Haluan sanoa teille että poistan joitakin vanhoja postauksia, koska blogi tarvitsee uutta energiaa eikä sellaisia turhia postauksia.  Alhaalla on kuva, missä on minun rakas peilipöytäni, joka vaatisi siivousta. Koko huone tarvitsisi vähän siivousta ja järjestelmällisyyttä, vaikka yritän pitää hyvässä kunnossa. Jostain syystä se vaan pamahtaa. Tämä huone tarvitsisi jotain, mutta en keksi mitä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)