29.1.2014

Book What I will read... :)

Olen tänään ollut kotona opiskellen ja etsien kirjoja joita voisin lukea tämän vuoden aikana. Löysin 18 hyvänoloista kirjaa, ja löysin ne Sivupiiri-nettisivuilta. Voisin listata tähän ne kaikki kirjat, ja muuten kannattaa käydä tsekkaamassa täältä. Se on todella hyödyllinen varsinkin nuorille tai aikuisnuorille jotka tykkää todella kirjoista ja haluaa jakaa omia mielipiteitä sinne. :) Nuo kolme vikaa on sellaisia kirjoja joita olen aikaisemmin valinnut. 

1. Mifongin perintö - J. S. Meresmaa
   
2. Langenneiden enkelten kaupunki - Cassandra Clare

3. Tarkoitettu - Ally Condie

4. Ilki ihana - Melissa Marr

5. Kelmejä ja kesäduunareita - Markku Pietikäinen

6. Väristys - Maggie Stiefvater

7. Historian vartijat - Myrksy nousee - Damian Dibben

8. Kärpästen herra - William Golding

9. Soitellaan, soitellaan - Sophie Kinsella

10. Kuka on Jenna Fox - Mary E. Pearson

11. Sysilouhien sukua - Ilkka Auer

12. Reckless: Kiveen kadonnut - Cornelia Funke

13. Kauhun ja kauneuden valta - Libba Bray

14. Muotimatkaajan Titanicin kannella - Bianca Turetsky

15. Pieni suklaapuoti - Joanne Harris

16. Matkalla nörttiyden ytimeen - Julie Halpern

17. Ystävä hyvä - Rebecca James
 
+ 18. 3069 päivää - Natasha Kampusch
19. Ja vuoret kaikuivat - Khaled Hosseini
20. Theo Lawrence - Salantun voiman kaupunki

Laitoin muutaman kuvia. Tämä ensimmäinen kuva liittyy äidinkielen kurssin osaksi arvostelua, jossa minä mokasin, mutta opin sen nyt. Minä koin tuon kirjan aika vaikealuettavaksi, koska kieli on vanhahtavaa kieltä. Piti kertoa siitä kirjasta kirjallisuuspaneelissa, mutta minä epäonnistuin. Sain siihen korvaavan tehtävän, jonka teen ja palautan opettajalle. Opin että ei kannata luovuttaa, vaan yrittää oikeasti lukea kirjaa, vaikka se tuntuukin että "voi vitsi, kun tämä teksti on vaikeaa". Onneksi minä opin sen. Toisessa kuvassa on herätyskello, joka näyttää tuollaiselta tavalliselta. Se todellakin herättää minut. Tänään heräsin itse kello 8.00 herätyskellon tärinään, joka oli kyllä hyvä herätys. Sain tämän toissapäivänä, kun olin kuulokeskuksessa.

Pahoittelen tämän sekavuudesta, mutta en jaksa oikein kirjoittaa lyhyesti. Olen huomannut että osaan kirjoittaa, mutta minun ilmaiseminen on lauseissa vielä opettelemisen tasolla vieläkin. Nyt on pakko lopettaa, koska pitää tämä tyttö mennä nukkumaan.

P.S. Olen parantumassa päin, mikä on hyvä juttu. On vieläkin vähän kehno olo, mutta eiköhän se pikku hiljaa ala mennä ohi. :)












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)