16.12.2013

Postaus jossa kerron vähän tuntemuksiani Macbook Prosta...

Hei!

Postailen tällä iPadillani taas kerran! Tänään on 16. päivä joulukuuta eli tarkoittaa että jouluun on enää 8 yötä!! Eikä!!!! En malta odottaa!! <3 JOULU... Saa olla minun perheeni kanssa ja viettää ihana joulu heidän kanssaan. Jakaa joululahjoja ja laulaa joululauluja. Lukea jouluevankeliumia, kuuluu meidän joulutraditioon ainakin tällä hetkellä. 

Aiheesta toiseen olen miettinyt ja jutellut vanhempien kanssa tietokone-jutuista. Minä olen edelleenkin vähän Macbook Pro-kannalla, vaikka rakas isäni ehdotti jos minun veljeni rakentaisi minulle koneen johon tulisi se ohjelmisto jota Macbookit ja iMacit käyttää. En tiedä oikein, se kuulostaa ihan hyvältä idealta mutta en tiiä.. Minun pitää pohtia vielä sitä asiaa.. Olen aina halunnut Macbook Prota, koska se on minusta perfect. 

Jotta tästä blogipostauksesta ei tulisi tylsää niin laitan pari kuvaa jotk otin kun olin ravintolassa ja kahvilassa. Toivon että oli tästä jotain iloa teille. Valitan tätä huonoa kuvalaatua, mutta en jaksa avata konetta.. (Kone on hidas ja mahdoton avata... Ehkä ylidramatisoin..) Hyvää yötä teille!! :) 




4 kommenttia:

  1. Oi nam, ihanan näkösiä ruokia :P ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne oli todella hyviä, varsinkin tuo salaatissa kana. Mmmm... Kaakaota voisi itse tehdä, se olisi helppo tehdä. Minä ihme kyllä en juo paljon kaakaota, mutta juon teetä ja paljon..

      Poista
  2. joo kyllä on ihanan näkösiä herkkuja!! :) ja kreisiä että joulu tulee jo niin pian, mutta onhan se aivan parasta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, ne oli todella hyviä.. :) Niin eikö olekin ihan kreisiä??? :|

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)