10.12.2013

Miten hoidan hiuksiani? :)

Tässä tulee postaus miten minä hoidan hiuksiani. Tässä on tuotteita joita käytän hiuksiini, unohdin ottaa kuvan harjastani. Mutta harja on Kickistä ostettu ja on yli 5 vuotta. En muista tarkkaan milloin sain sen mutta tykkään todella paljon siitä. <3 Ensin tulee shampoot, hoitoaineet ja suihkutettavat hoitoaineet. Ja sen jälkeen tulee hiuskiinteet, joita minä käytän aika harvoin. Ja sitten tulee hiusöljy. Pesen joka toinen päivä, koska mulla on rasvoittuvat hiukset. Minulle se on hyvä rytmi, koska se on säännöllinen.
Kirjoitan oman mielipiteeni näistä tuotteista ja annan jonkun numeron (1-5) näistä.


1. Tresemme Split End Repair- hoitoaine. Tämä on ihan ok tuote, vaikka olisin halunnut että se olisi ollut hyvä minulle. En tykännyt tuoksusta kauheasti, enkä varmaan enää osta sitä. Ostin sen kesäkuun loppupuolella ja sitä on edelleen pohjassa pieni määrä. Annan tälle 2 pistettä.

2. Dove Nourishing Oil Care Hoitoaine. Tämä on ihan uusi uutukainen pieni vauveliini. ;) Ostin tämän viime viikolla, koska halusin kokeilla jotain muuta hoitoainetta. Tämä tuoksuu aika hyvälle, tulee mieleen hunaja, kun haistelee sitä. :) Hoitaa kyllä todella hyvin latvoja. Eikä tee öljyiseksi ollenkaan, mikä on hyvä juttu. Annan tälle 4,5 pistettä. 

3. Tresemme Nataurals Shampoo. Tämä on minun luottotuote. <3 Tämä on jo 4 pullo. Mulla kestää käyttää tätä 6 kuukautta. Kaksi kesää sitten ostin ekan pullon, ja ajattelin että menee varmaan aika nopeasti minun käytössä. Eihei, se kesti puoli vuotta ja rakastuin siihen, koska se puhdistaa todella todella hyvin kaiken öljyn ja lian hiuksista. Ainoa pieni huono puoli on tuoksu, mutta en anna sen haitata minua. Kyllä se tuoksuu ajoittain hyvälle ja ajoittain ei-niin-hyvälle. Annan tälle 5 pistettä. 

4. Schwarzkopf Gliss Hair Repair with Liquid Keratin Hoitoainesuihke. Tämä tuote on aika uusi minulle, koska ostin tämän eilen itselleni. Tykkään tästä koska tuoksuu todella hyvälle. Antaisin tälle 5 pistettä. 

5. Four Reasons Hoitoainesuihke. Tykkään tämän tuotteen omenaisesta tuoksusta ja tykkään muutenkin tuotteesta todella paljon. :) Annan tälle 5 pistettä.  
 



Schwarzkopf Hair Repair Oil. En oikein osaa käyttää aina tätä, mutta käytän silloin tällöin. Tuntuu että se ei oikein auta minun hiuksiini, en tiedä mistä se johtuu. Voi olla että en osaa käyttää sitä. Annan tälle 2,5 pistettä.


Näitä käytän aika harvoin, kuten jos teen nutturan donistin avulla, niin suihkuttelen hiuskiinnettä sen jälkeen kun se on valmis. Vasemman puoleinen pullo on saatu kaupan päälle kun ostin hoitoaineen ja shampoon Sokoksesta. Tresemme Hiuskiinne tuoksuu hyvälle, mutta en osaa kuvailla sitä. Olen käyttänyt sitä kerran vaan, mutta tykkään tuotteesta. Tälle antaisin 5 pistettä.
XZ Tyrni Hiuskiinne ei ole maailman paras tuote, mutta ihan ok. Tuoksuu jännälle. Annan 2,5 pistettä.

Tässä oli tämä hiustenhoito-postaus, toivottavasti oli jotain hyötyä teille! Ehkä teille tuli fiilis että "voi vitsi, vois kokeilla tuota ja tuota tuotetta!". Ensi kerralla jotain muuta, mutta en tiedä vielä mitä, mutta sen näkee silloin. Toivottavasti oli ihana päivä ja muistakaa nauttia tästä jouluajasta! <3 :) 

2 kommenttia:

  1. Olin sun kymmenes lukija, kiva blogi sulla! :)


    Mun blogi on http://ffightforyou.blogspot.fi/ jos kiinnostaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, Tiia!! Et tiedä miten onnelliseksi tulin! <3 Minä käyn katsomassa! :)

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)