15.12.2013

Kuulumispostaus :)

Hei, täällä joulumielinen Jenny kirjoittelee taas. Jouluun on enää 9 yötä ja huomenna tulee olemaan 8 yötä... Uuuu.. En malta odottaa.. <3 Tänään sain laitettua omaan huoneeseen jouluvalot lasipurkkiin, jonka asetin tuohon meikkipöytään. Nyt on enemmän jouluinen fiilis huoneessani. <3 Tämä viikko on ollut ihan hullu ja kreisi, siis ei voi olla todellista. On ollut unettomia öitä, opiskelua, pipareiden leipomista, nauttinut tulevasta joulusta jne. Eilen illalla oli todella todella todella väsynyt olo, ja menin nukkumaan puoli 9. Ja heräsin varsinaisesti kello 8.00. Minulla oli univelkaa viikon ajalta, luulen että se on stressistä johtuvaa. Minun ihonikin on ruvennut reagoimaan stressiin ja rasvaiseen ruokaan. Huono juttu.. :( Minulla on ensi viikko aika muutama tapaamista ja perjantaina menen minun papan vanhaintalon pikkujouluihin. Siis ohjelmaa riittää kyllä ensi viikolle ja ensi viikolla olisi myös tarkoitus käydä äidin ja veljen kanssa yhdessä näyttelyssä. Äidillä alkoi perjantaina joululoma, ja hän tarvitsi sen todellakin. Voi vitsi, olisitte nähneet miten hän tekee viikonloppuisin töitä koko tämän syksyn ajan.. Voi sitä parkaa.. <3 Hän on minulle niin tärkeä ihminen elämässäni. Minä välillä muistutan häntä että älä tee töitä väsyneenä.. :) 
Ai niin, eilisestä tulikin mieleen että minä olin minun kaverin kanssa kaupungilla, ja me käytiin syömässä ja shoppailtiin ja oltiin kahvilassa juomassa juomat. :) Oli kyllä perfection salaatti, missä oli kanaa, salaattia, ananasta, kurkkua ja tomaattia. Kahvilassa otin vaahtokarkkikaakaon, voi vitsi tykkäsin sen vaahtokarkin ja vaahdon yhdistelmästä. Ja sen lisäksi otin macaronseja, ne oli ihan hyviä.  
Minä huomasin että minun aikani englanniksi kirjoittamiseen menee paljon aikaa.. Minä päätin että pidän taukoa siitä. :) Toivottavasti teillä oli ihana viikonloppu ja kertokaa ihmeessä että mitä te olitte tehneet viikonloppuna tai oliko viikonloppu just sellainen viikonloppu mitä halusitte. 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)