19.12.2013

Joululoma tulossa... ❤

Huomenna on ihan viimeinen päivä syyslukukautta, jihuu!!! <3 Huomenna on vaan historiaa ja joulukirkko. Sen jälkeen lähdemme äidin ja veljen kanssa yhteen ravintolaan yhden serkun kanssa. Sen jälkeen menemme neljistään eli minä, äiti, veljeni ja serkku (?) papan vanhaintalon pikkujouluihin.. <3 Rakastan olla pikkujouluissa, varsinkin kun siellä lauletaan ja syödään.. Me tullaan nauttimaan siellä jouluisesta tunnelmasta. Sitten olisi tarkoitus viedä minun mummon eli äidinäidin haudalle kynttilä, haluaisin viedä myös minun yhden serkun haudalle kynttilä.. Mutta taitaa se jäädä kesään...

Minä tänään puhdistin kaikki minun meikkisiveltimet.. Hyvä Jenny!! :) Vaikka meikkasin kunnolla elokuun lopussa, mutta siltikin pitää puhdistaa siveltimiä. Siveltimien puhdistus on varmaan yksi tärkeä osa meikkaamisen suhteen. Mielestäni ihonpuhdistus on kaiken A ja O, mutta minulle tärkeäksi on ollut se että osaa olla oma itsensä ilman meikkiä. Se on varmaan yksi asia jonka tajusin jossain vaiheessa syksyä.
Otin kuvia ja samalla otin kuvia kynsilakoista, joista tulee myöhemmin postaus, mutta en tiedä milloin tulee.

Minulla on ollut viime päivinä hirveän joululomantarve.. Minä eilen huomasin että tiputtelin koko ajan kaupassa jotain, kun olin kaverin kanssa kaupoilla kiertelemässä. Oli todella ihanaa nähdä häntä parin vuoden jälkeen.

Tänään sain minun äikän esseen kirjoitettua paperille ja olen aika ylpeä siitä, enää vaan annetaan opettajalle ja odotellaan tuloksia. Toivon mukaan tulisi ihana 7 tai 8, se olisi ihanaa saada hyvä numero... Olisin ylpeä siitä.. <3 :) Minä en olisi selvinnyt ilman minun äitiäni. <3 Hän auttoi minua todella todella paljon ja minä tunnen paljon itsevarmemmaksi kun kirjoitan ja mietin äitini kanssa.

Tässä oli tämän päivän postaus ja toivottavasti tästä oli iloa teille! <3 :) Seuraava postaus tulee viikonloppuna ja varmaan jouluaattona tulee ajastettu postaus, mutta ei siitä sitten enempää. Hyvää yötä kaikille ja hyvää alkavaa joululomaa kaikille! <3 Muistakaa otta kaikki irti lomasta! :) 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)