25.12.2013

Joululahjat 2013















1. The Body Shopin Mansikkatuoksuinen pakkaus, jossa on suihkugeeli, vartalovoide, vartalokuorinta, saippuapala ja pesupallo. Sitten sen pussin mukana tuli Honeymania Bubble Bath Melt eli Honeymania Kylpyvaahto. Tänään ajattelin käyttää kun menen kylpyyn.. Minulla on vähän kurkku kipeänä, niin ajattelin mennä kylpyyn... Ihanaa, kerrankin pääsee kylpyyn, jossa on vaahtoa. Tämä pussi oli joulumuorilta. ;)

2. LCN Spa Escape-pakkaus, jossa on käsi- ja vartalovoidetta, naamio, kuorinta kasvoille (?) ja jalkavoidetta. Tämä oli minun rakkaalta kummitädiltäni.. <3 Hän tietää mitä minä toivon tai käytän.

3. Aloitetaan vaikka siitä pitkulaisesta meikkipussista, jonka sisällä on kolme näytetuotetta ja suihkugeelistä. Siellä oli näytteinä The Body Shopin Elvyttävä tehoseerumi, The Body Shopin BB-voidetta E-vitamiinin linjalta ja White Musk Libertine eli Valkoista Muski tuoksu. Suihkugeeli The Body Shopin Earth Lovers Cucumber & Mint eli kurkun ja mintun tuoksuinen. 
Sitten siellä pussissa oli italilaista maitosuklaata ja saman maan hedelmämarmelaadia, jonka merkki on Leone. 
Sitten oli vartalopesuaine ja vartalokuorinta The Body Collection Naturals, jonka tuoksu on granaattiomena. 
Myös mukana tuli vikan kuvan Panda Tonttu Marmeladikonvehteja, jonka makuna ovat mansikka ja banaani. Sain minun kummisedältä, joka tietää kyllä että tykkään kaikenlaista The Body Shopin tuotteita ja suklaasta. <3 

4. Tangle Teezer, jota toivoinkin. Tämä tuli minun kummitädiltä, joka antoi tuon LCN pakkauksen. <3 Kiitos kummitätiseni! Olet rakas.. Jostain syystä luulen että hän luki minun joululahjapostauksen.. ;)

5. Kuulolaitteenpuhdistaja, jonka sain minun veljeltäni. Tiesin paketin paketoinnista jo että se oli hän.. :) Tällä voi olla hyötyä minun kuulolaitteen puhdistamisessa.

6. Kirjekuoren jossa oli lappu kirjoitettu näin: " Hei Jenny. Päädyimme sellaiseen ratkaisuun, että annamme sinulle rahaa joskus ehkä, niin voit ostaa sitten itsellesi sen PC:si. Isä ja äiti" 

7. Lahjakortti Stockmannille. Sillä olisi tarkoitus ostella kynsilakkoja, joita haluan muutaman lisää.

8. Sukkia joita toivoin kyllä. :) 

Yksi lahja on vielä näyttämättä, mutta en halua vielä kertoa siitä teille, koska se on vielä vähän auki. Kerron kyllä teille sitten kun se on selvä. Tämä loppuviikko menee matkustellessa, joten ei tule varmaan postausta vähään aikaan. Mutta ensi viikolla sitten. Ihanaa ja hyvää joulua teille kaikille!

7 kommenttia:

  1. ihanii noi body shopin tuotteet:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on.. :) Minä rakastan niitä! <3

      Poista
    2. En ala...haluun tietää vielä tuon yhden..kiltti Jenny...

      t.kummitätsä

      Poista
  2. noi bodyshopin honeymania tuotteet on parhaat <3

    Pret-a-Porter-Sini

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin uskoa.. :) Minä tykkään siitä kylpyvaahdosta.. <3

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)