8.12.2013

Joululahjalista

Tänään tulee tälläinen joululahjatoivelista, eli tässä on viisi lahjaa joita toivon tänä jouluna. Tämä viisi joululahja-idea tuli minulta, ja pätee jokaista perheenjäsentä. Jokainen saa/toivoo tänä jouluna 5 lahjaa. Tämä lähti siitä kun joulu rakentuu paljon monesta muusta asiasta kuin joululahjoista. Joulu rakentuu pipareista, yhdessäolosta, ruuasta jne. Lista vaan jatkuu. Ja yks syy on se että joulupukilla on tyhjentyy aina rahatili, ja ei riitä rahaa muuhun elämiseen. ;) Nämä ei ole missään tärkeysjärjestyksessä, paitsi ensin tietty pitkään pitkään toivottu asia.. Luulen että tulee enemmän toivomuksia, mutta katsotaan. Teksti jatkuu kuvan jälkeen...


1. Apple Macbook Pro.. Tässä on monta syytä miksi haluan juuri sen merkkisen koneen. Yks syy on se että tämä nykyisen koneen nopeus on todella hidas, vaikka olen yrittänyt poistaa ohjelmia pois jne. Toinen syy on se että nykyisen koneen ohjelmien avaaminen on aika hidas, saattaa kestää joku yli 10 sekuntia tai jos klikkaat yhden kerran ohjelmaa niin ei avaudu. Avautuu kolmen klikkauksen jälkeen. Kolmas syy että minulla alkaa mennä hermo tämän koneen kanssa... :| Ja lista vaan jatkuu.. Kun tein yhtä valokuvaus-projektia entisen koulun iMacilla ja minä rakastuin heti, minulla on ollut todella pitkään se haave saada se. Mulla on aika lyhyt hermo koneen kanssa tällä hetkellä ja uudella koneella olisi aihetta nyt..

2. Tangle Teezer.. Tämä olisi minun matkaharja, kun matkustan jonnekin. Jättäisin minun rakastetun harjaan tänne kotiin, ja ottaisin Teezerin mukaan matkoille. Olen kuullut hyvää tästä ja haluaisin itsekin saada sen. :) 

3.  Glitterkynsilakkaa tai ylipäätänsä kynsilakkaa.. Minä tykkään hopeisesta tai kultaisesta glitterlakasta. Jos saisin valita jonkun merkin jolta haluaisin, niin se olisi Essie. :) Tykkään aika tummista kynsilakoista varsinkin talvella tai syksyllä. Muuten tykkään kaikista väreistä paitsi mustasta. 

4. Rahaa.. Eikö se olekin kaikkien toive? Jos en saa Macbook Prota, niin toivon rahaa säästäkseen siihen. :) 

5. The Body Shopin tuotteita.. OMG!!! Rakastan The Body Shopia ylikaiken.. Siis eikä..... ♥♥

Kertokaa minulle mitä te haluatte/toivotte joululahjaksi tänä jouluna. :) Olisi kiva tietää. En tiiä milloin seuraavan kerran tulee postaus! Hyvää yötä teille! :)

P.S. Tykkäättekö te tälläisistä kollaasesista? Minä ainakin tykkään ja ajattelin tehdä enemmän tälläisia. :)  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)