1.12.2013

Christmas is coming.. ❤️

Hei, tässä haluaisin kertoa, että minulla saattaa kestää saada niitä aihepostauksia valmiiksi. Minulla on niin monta aihetta mielessä. :) Voin kertoa pieniä paljastuksia että tulee sellainen kolmeen osaan jaettu postaus. Sitten tulee postauksia joita olen pitkään miettinyt. Niitä aiheita on ainakin yli 10 aihetta, mutta yksi aihe on jouluaiheiset postaukset.. Joulu... ❤️

 the Magic of Christmas | via Facebook

Tänään oli meillä kylässä minun kummisetä ja hänen lisäkseen oli yksi toinen ihminen. Oli todella ihanaa olla heidän kanssa ja jutella heidän kanssa. :) Me juotiin glögiä ja syötiin meidän rakentama piparkakkutalo. Piparkakkutalosta sen verran että se ei ollut itsetehty vaan valmiiksi leivottu. Meidän uuni on ollut rikki toukokuusta lähtien, mutta 9.12. tulee uusi uuni!!!!!! ❤️ Sitten pääsee leipomaan pipareita ja tekemään jouluisia leivoksia.... ❤️ En malta odottaa!!!!! ❤️ Tämä vanha saa mennä kierrätykseen... :) Good bye!

 Untitled

Ai niin, huomasitte varmaan että minun bannerini on erilainen. Sain tänään se laitettua, tämä on vaan väliaikainen. Minua kyllästytti pelkästään se otsikko vaan. :( Halusin jotain muutosta omaan blogiini, ettei olisi tylsä näkymä. :) Se on vähän jouluinen, mutta minä mietin että se saa olla siinä sen aikaa, kun saan tehtyä sen virallisen joskus. Sitten kun kerkeän koulun ohella tehdä sen.

Welcome december❤️
Kuvat: weheartit.com 

Hyvää ensimmäistä joulukuuta kaikille!!! ❤️ Toivottavasti teillä oli ihana päivä kaikilla! ❤️ :) Ensi viikolla toivottavasti palaan joskus tekemään postausta! No niin, hyvää yötä kaikille! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)