16.11.2013

Kuulumisia :)

Pitkästä aikaan... Herra jumala, aika menee nopiasti. Ennen kuin kerron mitä minulle itselle kuuluu, niin eilen saatiin koulussani tietää yksi todella ikävä uutinen. Yksi opiskelija oli kuollut, joten meille tulee ensi viikolla pieni muotoinen muistotilaisuus häntä varten. Kyllähän tämä koskettaa minua, koska hän oli samassa ruotsin ryhmässä kuin minä..

Mutta hypätään tästä iloisempiin aiheisiin, joten mitä minulle kuuluu.. Stressiä stressiä stressiä... Voi kun tämä jakso loppuisi, se kyllä loppuu ensi viikon koeviikkoon. Ihanaa, ensi jaksossa on joulu tulossa... Eikä. Rakastan joulua.. Minun lempiaika koko vuodesta on JOULU.

 Tällä tytöllä on suunnitelmia jouluksi. ;) Minä haluan muuten koristella huonetta jotenkin. Minä ajattelin että menen metsään ja kerään käpyjä tai jotain jouluista. Sitten laitan niihin käpyihin glitteriä ja laitan isoon lasipurkkiin.. Olisi kiva tuoda vähän maustetta omaan huoneeseen, mutta luulen että ei tuu totetumaan..


Olen tykästynyt Essien Apertifin kynsilakkaan totaalisesti, koska se on vaan niin ihana ja sellainen jouluinen sekä syksyinen.. :) Olen lakannut sen päälle LCN Glitterlakkaa, jonka sain kummitädiltäni. Ja sen päälle päällyslakkaa.. 
 

Sitten olen ollut huulirasvafriikki, minä tykkään nykyään rasvailla omia huuliani.. Vitalis <3 Se on mun tämän hetkinen suosikki.. Aaaahhh, se tunne kun huulet on kosteutetut... Mulla menee pitkä aika käyttää sitä... ;) Mutta sitä ei tartte pelkästään huuliin laittaa vaan kynsinauhoihin, kyynärpäisiin ja kantapäihin.. :) Kerran kun avasin äidin lähellä purkin, niin hän sanoi että: ”Hei, toihan on Vitalista! Minä olin pienenä käyttänyt sitä poskiin!!” Se on ihanan raikas, sellainen koivuinen tuoksu... Siitä tulee mieleen kesä.. Hehe.. Kesä... ;) 
 

Mitähän vielä voisi puhua.....? Ai niin, voisi mainita että en ole vieläkään ehtinyt miettiä niitä aihe-postauksia, mutta teen (ehkä) niitä sitten koeviikon jälkeen.. :) Minulla on ollut niin kiire kouluasioiden kanssa.. Pitäisi muutenkin alkaa rauhoittumaan joulua varten.. :) Mulla on niin paljon asioita mielessä jo nyt, en ole kerennyt kaikkea tehdä... Oi voi … Mitähän tästäkin tulee.. Joo, nyt mun on pakko lopetella.. Hyvää viikonloppua teille kaikille, ja olkaa lähimmäisten lähettyvillä! Olette rakkaita teidän lähimmäisille... :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)