3.11.2013

Busy week.. Kiireinen viikko..

Ohoijjaa, täällä kirjoittelee todella kiireinen Jenny. Minä olen ollut kiireinen jokaisen asian suhteen. Pitää vähän tulla mainitsemaan asioita mitä tulee tapahtumaan jatkossa. Mutta alkuun minun viikostani. Tämä viikko meni kyllä kovaa vauhtia, ja eilen pyhäinpäivänä muistelin omia mummojani ja niitä henkilöitä, jotka oli minulle jollain tavalla tärkeitä henkilöitä. Tästä viikosta on pakko sanoa muutama asia mitkä tuli minulle todella yllätyksenä. Keskiviikko-iltana minun huoneeseeni tuli pieni poika, joka oli hoidossa 10-20 minuuttia. Kokemus oli aika hauska ja ihana. Tuli jälkeen päin ajateltuna, että hänellä oli mieletön mielikuvistus. Voi vitsi, kun en muista kunnolla omaa mielikuvitustani lapsuudestani. No sinä samaisena iltana kävin ala-kerrassa olevassa toimistossa talonmieheltä kysymässä yhtä asiaa, joka liittyy joulukortteihin. Minä olen tehnyt ihan hulluna noita joulukortteja, taitaa olla jotain yli 60 korttia... Joo-o, nyt joku varmaan leimaa minut ei-olevaksi-bloggaajaksi. Minä yritän pitää tasapainoa parhaani mukaan, koulun, korttien teon kanssa ja bloggaamisen kanssa. Minusta tuntuu että minä joudun pitämään pienen levähdyksen bloggaamisen suhteen, mutta minä kyllä ilmoitan tarkemmin jos tulee joku massiivinen juttu. Nyt aiheesta toiseen. Minä eilen tajusin, että minulla tulee noin kahden viikon päästä koeviikko... Nyt siis tarkoittaa sitä että minä tein koelukusuunnitelman, joka on aivan täynnä tekstiä... Huihuijjaa... Mutta ei kaikki siihen loppu, vaan tulee sanakokeita, yksi biologian kirjallinen työ jne. Töitä riittää joka nurkkaan, mutta minä ajattelin että en ota tästä bloggaamisesta stressiä, vaikka nyt pukkaa olemaan sitä jo. Mitä vielä? Minä käyn kysymässä apua veljeltäni yhden tehtävän suhteen, sitten jatkan loppuun asti tätä. :) No niin, nyt jatketaan. Tänään olen opiskellut ja tuntuu että aivoistani vyöryää liikaa tietoa... Olisi ihanaa jos olisi joku sellainen motivaattori, joka veisi minut eteenpäin. :) Tänään olen myös ollut vaan sisällä kotona, mutta olisi voinut tehdä vaikka pientä happikävelyä. Tänään kun katsoin minun suunnitelmaani, siellä oli yksi päivä jolloin alkaa 5 aineen opiskelu. Joo-o, viiden aineen opiskelu eli meinaa sitä että minä en voi olla koneella paljon... Voi miksi? No, minulla on onneksi siihen ratkaisu, joka kestää joulukuuhun asti. No se on edes jotain. :) Pitäisiköhän pikkuhiljaa lopetella, koska pitäisi vielä kääntää tämä koko teksti englanniksi. :) Minä en tiedä, milloin tulen seuraavan kerran kirjoittamaan. Mutta nähdään myöhemmin ja minä toivotan teille hyvää viikkoa! :)

Ohhoijjaa, here is writing really busy Jenny. I have had busy about every single thing. I have to come to mention things what happen to future. But to start about my week. This week gone really fast, and yesterday all saint's day I was remember my grandmothers and those people which was for me some way important. This week have to say few things what come to me really suprise. Wendesday evening in my room come one of little boy which I took cared of 10-20 minutes. His father was some kind of parents evening or kind of that way. Experience was relly funny and lovely. Come think about afterward that he has so amazing imagination. Oh dear, I don't really remember my own imagination by my childhood. That same evening I went to one office one janitor ask for him one question, what about christmas cards. I have doing really crazy those christmas cards. Yeah-h, now someone probably stamp me no-beeing-blogger. I try keep that balance with school, cards making and blogging. I feel that i have to keep little break about blogging, but I will tell you more, if come some massive thing. Now thing other. I yesterday realized that I will coming soon examweek... Now that means, I made exam reading plan, which is so full texts... OMG... But all that not stop this, so it's coming word test, one of biology written work so on. Work is enough every corners, but I thought that I don't take stress about blogging, which I have now. What else? Today I was studying so much, that information is coming out to my brain... It would so lovely, if it was some kind of motivation, which move me forward. :) Today I have also been inside at home, but it would take little oxygen walk. Today, when I looked my plan, there is one day when begin 5 subjects studying. Yeah, five subjects so that mean I can't been that much on computer... Oh why? Well, I have one thing, which take to december. That is something. :) Should littlbe bit quit, because have translate this whole text. :) I don't when I next time come to write. But see you later and I hope you have great week! :)
 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)