26.10.2013

My life right now is wonderful

Hei, tässä postailen uudelleen.. Mutta minä puhun jostain muusta kuin Brad Kavanaghista. Mutta ajattelin mainita että olen ollut laiska bannerin suhteen. Minä yritin, mutta ei siitä tullut mitään. Eilen sain tietää milloin biologian kirjallinen työ pitää olla valmis. Se pitää olla valmis ensi viikon perjantaihin mennessä. Minä saan sen siihen mennessä valmiiksi ja tulen saamaan täydet 3 pistettä. Ja sitten seuraavasta kirjallisesta työstä toiset kolme pistettä, niin sitten enää yksi piste päästäkseen läpi kurssista. Minä näytän opettajalle, että osaan nämä jutut, mutta se ei ole helppoa opiskeltavaa. Minähän olen saanut ylä-asteella 8, joten se riittää minulle erittäin hyvin.. :) Biologia on ehkä minun juttuni, koska minä olen aina ollut luonto-ihminen. Minä rakastan luontoa ja minulle käy sydämeen, kun näen roskia metsässä tai puistossa. Olen ollut lapsuudesta lähtien sellainen lapsi.. Tulen aina olemaan. Minä olen ostanut esim Ruohonjuuresta tai Lifesta lisä-aineita ja kosmetiikkaa, joita olen käyttänyt.
Olen tänään aika ahkera, koska kävin yli 5 km pyörälenkillä. :) Mutta myös olen opiskellut ruotsin sanoja, teemasanastoa, tehnyt ruotsin läksyt, lukenut filosofiaa, miettinyt biologian yhtä tehtävää oikein kunnolla... Tänään olen kuunnellut yhtä biisiä, joka antaa minulle inspiraatiota tai uutta energiaa. Tätä laulaa Brad Kavanagh ja Tasie Lawrence. Sisäoppilaitoksen arvoituksessa Tasie esittää Maraa. Mara on myös suloinen, mutta hän on sellainen ihminen, johon voisi tutustua. :) Voi kun tulisi se toinen kausi Yle Areenalle, koska haluan miten Ninan ja Fabianin suhde menee ja mitä ne yrittää ratkoa. Haluan nähdä paljon muutakin. Pitäisi varmaan tehdä erikseen postaus tästä sarjasta... Kannattaa muuten katsoa se, koska puhun nyt kahden ihmisen suhteesta, niin... ;) Minä taidan lopettaa tämän postauksen tähän, joten toivon että teillä oli ihana päivä! Hyvää yötä! :) <3 Ai niin, kävin tänään saunassa, joten minun hiukset ovat märät noissa kuvissa.. :) Huomenna, varmaan tulee uutta postausta, joten moikka.

Hi, here I am posting again.. But now I talked about some alse than Brad Kavanagh. But I think about to mention, that I have had lazy about banner. I tried, but it wasn't come nothing. Yesterday I get known when biology written work should be ready. It should be ready next week friday. I get that ready that deadline ja I will get full 3 points. And then next written works other 3 points, then one more point to get that course in. I will show the teacher, that I know this things, it isn't easy studying. I have got 7-9 grades number 8, so that is enough for me really good.. :) Biology is maybe my thing, because I am always been nature-people. I love nature and I come hit, when see rubbish on forest or park. I have had in since childhood that way children.. I am going to be. I have bought example Ruohonjuuri or Life medicinen and cosmetics, which I have used.
I have today been really hard-working, because I was over 5 km cycling ride. :) But I have studying swedish words, theme wordlist, made done swedish home works, read philosophy, think about one biology exercise really hardly.. Today I had listen one song, which give me inspiration or new power. That sing Brad Kavanagh and Tasie Lawrence. To House of Anubis Tasie perform Mara. Mara is also sweet, but she is kind of that person, which could be meet her. :) Oh dear, it that series season 2 coming up, because I want to know what is going to Nina and Fabian relatioship and what they try to figure out. I want to see much more. Sholud probably doing one blog post about that series... Should check out it, because I talk two persons relationship, so... ;) I probaly quit this post here, so I hope that you had great day! Good night! :) <3 By the way, I was in sauna, so my hair is wet those photos.. :) Tomorrow, probably come new post, so bye. 

P.S. I leave that song (what I am talking about) link here.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)