15.10.2013

Little bit Update of my life... Pientä päivitystä elämästäni...

Olen ollut kauhea ihminen koska en ole postaillut pitkään aikaan... Mutta nyt tulee vähän päivitystä iPadin kautta, koska en jaksa avata konetta. Minä olen nauttinut aloitetusta syyslomasta ja minä toivon että voisin olla rauhassa ja tehdä ihania asioita. Minulla on niin ihanat ihmiset ympärilläni ja haluan sanoa että minä olen onnellinen. 

I was so terrible human, because I didn't posted long time... But now is coming little bit update via iPad, because I can't open the computer. I enjoy starting fall vacation and I hope that I could be peace and doing lovely things. I have great people around me and I want say that I am happy. 

Tänään olin minun äidin opiskelukaverin tyttären kanssa ostoksilla ja käytiin syömässä. Minä kyllä nautin shoppailemisesta, vaikka suurin osa rahoistani meneekin meikkeihin ja ihonhoitoon. Voisi laittaa rahaa vaikka vaatteisiin ja koruihin. Minä löysin yhden puseron, joka näytti hyvältä päälläni. Se maksoi 19,95€. 

Today I was shopping with my mother studentfriend daughter and we were eating. Yes, I enjoy shopping that most of my money going to make up and skin care. Could put my money to clothes and jewellery. I found one shirts which was pretty good on me, but that cost 19,95€. 

Minä tähän loppuun sanon että minulla on ollut ikävä tätä kirjoittamista. Kummitätini ja äitini suositteli että minä luen vielä kerran jokaisen postauksen minkä teen. Minä teen sen nyt.... No niin, se on tehty! Minä lisään muutaman kuvan ja sitten julkaisen. Hyvää yötä kaikille! 

I say there last that I was missed this writing. My godmother and my mother recommended that I read once time every single post what I made. Now I am doing that.... Or right, it's done! I add few picture and then I publish. Good night everyone! 




2 kommenttia:

  1. ihana villatakki, mistähän toi mahtaa olla? :-) kivanolonen blogi sulla!

    http://o-something.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on Zarasta, jos oikein muistan!! Se kutisee ainakin minulle. :( Se olisi ollut täydellinen minulle... Ai kiitos!! :)

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)