27.10.2013

I woke up at 7.00....

Minä täällä taas. Minulla on paljon aiheita, mitä voisin käyttää täällä kun teen näitä postauksia. Haluan sanoa että nyt tulee aika kriittinen vaihe biologian työn suhteen. Minä en osaa jatkaa siitä toisen tehtävän jälkeen, mutta on vaan pakko yritettävä. Tämä päivä alkoi kello 7, koska en saanut enää unta. Ai niin, olen käyttänyt kahden viikon ajan melatoniini-nimistä lääkettä. Se auttaa lyhentämään nukkumaanmenoa. :) On alkanut vaikuttaa tämän tytön nukkumiseen. On ollut stressiä ja kaikenlaista. Ja nyt kun tulee koeviikko kolmen viiden viikon kuluttua. Jatketaan päivääni. Heräsin, söin aamupalaa, katsoin Youtube-videoita, mietin yhtä biologian tehtävää, lukenut sanoja ja verbejä, katsonut yhden dokumentin muistaakseni Yle Areenalta ja myös katsoin Sisäoppilaitoksen arvoituksen viimeisimmän jakson. Minä vaan rakastuin siihen ohjelmaan ihan totaalisesti, mutta tämä ei ole ainoa sarja, jota katson. Jos isä ei ole kotona tai vanhemmat ei ole kotona, niin katson Netflixistä Totuuden miekka-sarjaa. Ai että kun minä rakastan päähenkilöä Richadia (Etsijä) ja sen kroppaa... Ja sen vastanäyttelijää Tunnustaja (en muista sen nimeä, mutta tuo Tunnustaja tuli ekana mieleen). <3 En pysty katsomaan muulloin, koska isä on aina telkkaria katsomassa tai katsoo Netflixistä leffoja. Voisihan sitä vaikka omalta iPadiltä tai tietokoneelta katsoa. Se mistä katson Totuuden miekkaa, niin on olohuoneessa. :) Ja näin illalla olen ollut koneella ja miettinyt sitä biologian tehtävää aika kuumeisesti. Unohdin mainita, että olen chillaillut näillä liiloilla housuilla ja villasukilla, jotka eivät kyllä lämmitä mukavasti, voisi vaihtaa niihin ihaniin töppösiin. Mutta joo, pitäisi varmaan vaihtaa puheenaihe vaikkapa niihin ideoihin, mitkä putkahtelee minun päässäni. Minä ajattelin että teen postauksen esim lempi-Youtubettajista, lempiruuista, lempiasioita maailmassa, mistä tykkään ja mistä en, teen postauksen lempibloggaajista jne. Pitäisi nämä kaikki kirjata ylös paperille, tai muuten minä unohdan ne. Minun on pakko tehdä se Sisäoppilaitoksen arvoitus-postaus, koska se vaan on hyvä sarja, koska siellä on draamaa, komediaa, romantiikka niin romantiikkaa..
Tuleeko vielä jotain mieleen, ennen kuin alan kääntäämään englanniksi? Ai niin, tämä on kyllä hyvä asia. Minä olen huomannut että olen pikku hiljaa oppinut kirjoittamaan postauksia ja muutenkin omasta mielestäni alkaa lukemisen taitokin kehittyä parempaan suuntaan. Minulla on myös englannin taju parempi, johtuuko kun kirjoitan englanniksi myös postauksia? Toivon että minun englannin numero voisi nousta ainakin muutaman numeron ylöspäin. :) Olisin todella iloinen että jos saisin 6 tai 7 ekasta kurssista. <3 Ette tiedä miten tärkeää se on minulle. Nyt käännetään tämä koko teksti englanniksi.... Jippii!! ;) Ei kun tämä on oikeesti aika hauskaa, vaikka onkin välillä aika haastavaa saada täydellistä englantia, mutta pääasia on että ymmärtää mitä lukee eikä se kielioppi. Nyt pitää muuten kaivaa sanakirja esiin, koska se on luotettavampi kuin se Google Traslate. Olin aikaisemmin käyttänyt Googlen Translatea. :)
Mutta nyt menen syömään iltapalaa, pesemään hampaat, tekemään ihonhoitorutiinin ja menemään nukkumaan. Otan sen melatoniinin ennen nukkumaan menoa. Joten minä toivon, että teillä on hyvä viikko! Moi, nähdään ensi kerralla! <3


Here I am again. I have lot of subjects, what I could use here, when I am doing these blog posts. I want to say that now is coming really critical period about biology work. I can't continue after second exercise, but it just have to try out. This day was beginning at clock 7, because I couldn't get anymore sleep. By the way, I have had use two weeks melatonin-named medicine. It helps shorten to bedtime. :) It affect this girl to sleep. Has had been stress and everything. And when now examweek is coming about three five weeks later. Continue my day. I woke up, ate breakfast, watched Youtube-videos, I think about one biology exercise, reading words and verbs, i remember that I watched one documentary by Yle Areena and also I watched House of Anubis lastest episode. I just loved that serie really seriously, but that is not only one serie, which I watch. If father is not home or my parents aren't home, then I watch by Netflix serie Legend of the Seeker. Oh that I love Richard (Seeker) and his body... And Acceptor (I don't remember her name, but that Acceptor come first to my head). <3 I can't watch other time, because father is always watching TV or watching by Netflix movies. Could watch example iPad or computer. That where I watch Legend of the seeker, it is living room. :) And this way night I have been on computer and think about that biology exercise so hardly. I forget mention, that I have chilled these purple pants and wool sock, which aren't warm my foots, so could changed those lovely socks kind of. But yeah, should probably changed talked about these ideas, which coming up my head. I thing about that I will do blog post example favorites Youtubers, favorite foods, favorite thing at the world, what I like and what don't like, I will do blog post about favorite bloggers etc. Should write these all down the paper, or I forgot those. I have to do that House of Anubis, because it just is good serie. There happen drama, comedy and romantic, well romantic..

Have coming something on mind, before I begin translate this to english? By the way, this is really good thing. I have notice that I have little bit learning write blog post and on my think to get reading is going be better way. I have also better understanding to english, reasult that I write these blog post to english? I hope that my english number could going up least few number. :) I would be so happy that if I get 6 or 7 first period. <3 You don't know how importan is to me. Now traslate this whole text to english... Yippee!! ;) Well, this is really fun, even though is some times really diffult to get perfect english, but main poin is that understand what read aren't that grammar. Now should take up dictionary, because that is more trusting than that Google Translate. But now I'm going to eat evening snack, wash my teeth, do my skin care routine and going to bed. I take that melatonin tablet before I am goin to bed. So I hope that you have great week. :) Bye, see you next time! <3







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)