5.10.2013

Blogging is not easy thing... Bloggaaminen ei ole helppo asia...

Taas täällä kirjoitellaan teille, mutta tänään puhutaan vähän erilaisista asioista mitä olen aikaisemmin kirjoitellut. Tänään en jaksa kirjoittaa englanniksi, mutta voitte kääntää Google Translaten avulla jos haluatte lukea ja tietää mistä aion puhua. Ja tässä postauksessa ei ole kuvia, koska en jaksanut laittaa niitä.. Olen pahoillani.

Here again write to you, but today talking little bit different things what I am before write.
Today I don't get write to english, but you can change with Google Translate if yoy want to read and know what I would talking about. And this blog post is not with photos, but I don't get these.. I am sorry. 

Tällä hetkellä olen onnellinen, mutta elämä tuo vaikeuksia minulle. Välillä tuntuu että tekisi mieli heittää rätin kehään, koska kaikki tuntuu vierivän minun niskaani. Tekisi mieli heittää kaikki bloggaamiseen viittavaa pois jonnekin kauas, mutta en haluaisi. Minulle tämä on ollut kivaa ja ihanaa tehdä postauksia, mutta toisaalta tunnen olevani vaan täysi nolla. Tiedätte varmaan mitä tarkoitan? Olen keskustellut muutamien ihmisten kanssa bloggaamisesta, lukijoiden määrästä jne. He ovat kertoneet että ovat tykänneet minun postauksista. En osaa oikein sanoa mitä ajatella. Arvostan kyllä heidän tykkämistään. Olen varmaan teille liian painostava... Voi itku, kun herkistyy tässä... 

Olen koettanut luoda mieleeni ajatuksen että pitäisi vaan keskittyä tähän kirjoittamiseen eikä lukijoiden määrään tai kommenttien määrään, mutta se ei ole helppoa. Joillekin ihmisille se on helppoa kuin heinänteko, mutta minulle ei.. Tuntuu että haluaisin vaan lopettaa tämän koko kirjoittamisen ja keskittyä vaan omaan elämään, mutta en haluaisi heittää noin vuoden ja 4 kuukauden bloggaamisen pois. Se on tuonut mulle osittain hyvää mieltä ja tuntuu että olen kehittynyt kirjoittajana. En vaan tiedä miten olen kehittynyt. Haluaisin vaan kehittyä kirjoittajana ja bloggaajana, mutta tuntuu että en osaa arvostaa sitä mitä saan. Ei ole hyvää tai huonoa bloggaaja, mutta olen lukenut itse niin monta blogia, joista olen löytänyt sen mitä haluaisin tuoda omaan blogiin. Haluaisin vaan ehdotta miten voisi parantaa omaa blogia jos tuntee että ei mikään onnistu. Minulla on niin monta hyvää bloggaajaa luettavana, joista voisin puhua teille. Sitten on bloggaajia, jotka ovat hyviä kirjoittamaan, mutta joilla on jonkin verran lukijoita, mutta haluaisin tuoda heille lisää lukijoita. Mutta enhän voi tietty missään tapauksessa ruveta kaikkia blogeja kertomaan yksityiskohtaisesti miksi pidän just tästä blogista jne.

Saan tästä bloggaamisesta samalla iloa, mutta samalla sellaista surua. En tiedä mitä tehdä. Jatkaako tätä bloggaamista vai ei? Mitenköhän käy? Haluaisin jatkaa kyllä, mutta joku piru häiritsee minua.. Se sanoo näin: "Et osaa mitään." Sitten on toisaalta tämä enkeli, joka sanoo näin: "Nyt näytät tuolle pirulle närhenmunat ja sanot että sinä pystyt ihan mihin vaan". 

Tästä blogista tulikin mieleen että minä olen aikaisemmin tehnyt kaksi blogia ennen tätä. Ne kummatkin olivat aika huonoja, mutta tämä on jotain edes parempaa ne edelliset, mutta joku ripasu puuttuu, mutta en keksi mikä se olisi. Olenkin sanonut että en haluaisi heittää hukkaan tätä vuoden ja 4 kuukauden aikana tuovaa aikaa. Voinko minä muuttua vielä? Minusta olen liian negatiivinen tälle bloggaamiselle ja kaikille sen tuoville asioille. Tämä on niin ärsyttävää.... Voi kun saisin itseeni luottamusta että kyllä kaikki menee parempaa suuntaan. Milloinkohan se tulee? Tulee kahden vai neljän vuoden päästä? Vai tuleeko edes milloinkaan? Tiedän että ne jotka bloggaa, niin tekee töitä helvestisti saadaakseen lukijoita jne. Niinhän teenkin minä, mutta tuntuu että se vaan häviää jonnekin viemärin syvyyksiin. Tiedän että bloggaajan elämä ei ole niin hohdokasta, mitä luulisi. En osaa muuta sanoa..

Tällänen syvällinen tuli.. En tiedä mitä tämä postaus tuo ajatuksia teille? En halunnut syyttää teitä että olette huonoja lukijoita jos teille tuli sellainen fiilis, mutta en vaan koe olevani sinut tämän bloggaamisen kanssa. Nyt on varmaan pakko lopettaa tähän koska tästä muuten tulee liian pitkä.. :/ Ensi postauksessa iloisempaa postausta... Huomenna taitaa tulla uutta postausta, jostain iloisemmasta aiheesta, ehkä Daniel J! <3  Tällaisia ajatuksia minulle heräsi bloggaamisesta ja bloggaamisen tuovista ajatuksista. Sydämeltä vierähti pieniä kiviä pikku hiljaa pois. :)

4 kommenttia:

  1. Hyvää pohdintaa tässä postauksessa. :) Jos tykkää blogata, ei kannata vain tuijottaa lukijamääriä, vaan bloggailla, koska se on kivaa. Tietysti omasta blogista tahtoo tehdä niin hyvän kun vain pystyy, mutta ei siitä turhaa tressiä kannata ottaa. Tää on loppujen lopuksi harrastus.

    Blogia voi aina kehittää ja parantaa, mutta onhan täällä jo paljon hyvääkin. :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos, Katri!! Minulle bloggaaminen on kyllä kivaa, mutta en tiedä miten saisin sen muutettua just mitä sanoit. Niinhän se on vaan harrastus. Tiedän että ei kannattaisi ottaa stressiä...

    Katri, kiitos kommentoit!! Arvostan tätä! Tämä toi minulle vähän hyvää mieltä! :)

    VastaaPoista
  3. Eihän blogia kirjoteta lukijoiden takia! Mä ainakin tätä luen, vaikka en kommentoi. Mulla on lähemmäs 1000 lukijaa ja tuun ihan tajuttoman iloseksi, jos saan kommenttia, ksoka se ei oo jokapäivästä.

    Ite oon saanut niinpaljon näkyvyyttä, että blogi on kerännyt lukijoita. Suomen suosituin vloggaaja on linkittänyt mun blogin hänen blogiinsa monien tuhansien blogien joukosta ja tällä sain parisataa lukijaa lisää. En kuitenkaan oo koskaan kattonut lukijoita, vaan tehnyt sitä omasta tahdosta, koska bloggaaminen on ihanaa.
    Onhan se inspiroivaa, jos joku seuraa ja kommentit on ihan huippuja, mutta kannattaa unohtaa ne kokonaan!
    Kannattaa kattoa monta ihmistä sua on ketellut minäkin päivänä, koska se tuo sen todellisen lukijamäärän. :) Ite yritän kasvattaa kävijöitä mielummin, kun lukijoita.

    Sulla on kivoja postauksia! Et oo vaan saanut niin paljoa näkyvyyttä. Tiiän monia ihan tajuttoman hyviä blogeja, mutta niillä ei ole montaakaan seuraajaa. Kaikki on tuurista kiinni.

    Kaikkea hyvää sulle, sun blogis on mahtava sellasena, kun se on!

    VastaaPoista
  4. Nugi: Kiitos paljon tuosta! En olisi kuvitellut että jaksoit kirjoittaa noin pitkän kommentin minulle. Tiedän että pitäisi olla vaan kirjoittaa ja kirjoittaa, mutta tiedätkö että se ei ole vaan helppoa minulle, ei varmaan kenellekään. :/ Tämä kommentti teki minut hyvälle tuulelle. Minun pitäisi vaan keskittyä olennaiseen eikä siihen että miten paljon lukijoita minulla on? :/ Sitä samaa sinulle, hyvää syksyä ja hyvää viikkoa sinulle!

    VastaaPoista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)