30.9.2013

Happy feeling <3 Onnellinen olo <3


 Minulla oli taas pakko kirjoitella, koska minulla on niin hyvä fiilis vaikka. Minulle tulee niin hyvä fiilis Daniel J kuuntelusta, minä tällä hetkellä kuuntelen kun teen tätä postaus. 

I had to again must writing, because I have so good feeling or mood. I have get so good feeling listening Daniel J, right now listen same time when I do this post.  


I love that nail polish!! It is so good colour for fall time!! <3 <3 It is Essie - Aperitif.

Minulla oli tänään äikän koe joka meni jotenkin, mutta ei varmaan niin parhaiten mitä oli. Minulla on huomenna matikan koe ja se on vika koe tässä jaksossa. <3 Ihanaa, koska voi keskittyä vähäksi aikaa johonkin muuhun kun opiskeluun. Kun olen saanut kokeen tehtyä, niin tulen kotiin chillailemaan ja teen postauksen teille ehkä taas. <3 Minulla on joka paikassa sydämiä, kuten tänään laitoin äitille viestiä ja niin rupesi niin tulemaan hyvä mieli että piristin äitiä laittamalla sydämiä ja muita söpöjä hymiöitä. 

I had today native language test that goes some way, but not exatcly so best what was. I have tomorrow math test and that is last test this courses (it's time where some course same time in school) <3 Wonderful, because I can thinking about else then studying. When I have get test do finish, then I come chilling at home and I probably make blog post again for you. <3 I have every place hearts, when today I put my mother message and then I get some good feeling that I cheer up my mother putting heart and else cutes smiley. 


Happy me!! :)




My hearing aid! :) <3 These are my life saver! :)

Ai niin, tuli mieleen että edellisessä postauksessa puhuin että sanon jossain postauksessa kuulokojeista jotakin. Eli tadaa... Minä saan uudet kuulokojeet!!! Siis saan ihka uudet kuulolaitteet!! :) <3 Minä olen innoissani niistä!! :) Wihiii!! Minä tulen näyttämään minkälaiset ne tulee olemaan. :) Ei siitä enempää, se oli pieni muotoinen ilmoitus. :)

By the way, I get mind that last blog post I talking about that I say some blog post about hearing aid. So tadaa... I get new hearing aid!!! So I get new hearing aid!! :) <3 I am so excited about these!! :) Wihii!! I'll show you what they looking out. :) That not more, it was little ad. :) 


Mine comfy look!! <3 I love this look!! :) But I can't go out like that, but home... <3




My maths books again... ;) <3

Minun pitää alkaa lopetella mutta haluan sanoa yhden asia ennen kuin lähden. Minä muokkasin samoja kuvia kuin tässä postauksessa ovat. Mutta en saanut tänne laitettua, koska oli väärä muoto. :( Minä uhrasin siihen yli 30 minuuttia. :( No niin minä lähden tästä! Hyvää yötä teille kaikille! :) 

I have to begin quit but I want to say one thing before I leave. I editing same photos then these photos what are this blog post. But I couldn't get here, because it was wrong format. :( I offer up that over 30 minutes. :( So on I leave right now! Good night everybody! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)