11.9.2013

My studying stuff and what happening these few last week! - Opiskelujuttuja ja mitä tapahtui kahden viimeisen viikkona!

Minä olen ollut studying girl, mutta nyt tällä hetkellä fiilis opiskeluun on aivan maassa. Päätä särkee... Ei helevetti... Minun elämääni kuuluu tällä hetkellä ihan hyvää, jos ei huomioida tulevaa koeviikkoa. Olen ollut muutama viikko sitten flunssassa ja mutta parannuin aika nopeasti!! Kiitos kuumat juomat, lepo, keskusteleminen ihmisten kanssa. Olen viettänyt sen aikana tietokoneella, hups!! No sairaana saa olla koneella. :)

Koelukusuunnitelmani :) My Exam Reading Planner

Penaalin olen itse tehnyt ja olen tykästynyt tuohon! Edellinen penaali katosi jonnekin. I made this pencil case and I love that! My older one missed some where.


Äikkää minä todella rakastan! Oi vitsi kun tykkään lukea metritolkulla kirjoja! ;) Oikeesti minulle äikkä on vaikea aine, vaikka olenkin yrittänyt opiskella sitä.  My own language (finnish) I truely love! Oh gosh I love read so much books! ;) Really to me native language is so hard subject, I trying to studying that. 

Matikan kirjat :D Ne on minun parhaat ystävät tällä hetkellä! Välillä matikka menee päähän ja välillä ei. :D Maths books :D They are my best friend this time. Sometime maths does go to head and sometime doesn't. :D

Ajankäytönsuunnitelmani :) How I use my time after school and weekends :)

Yhteiskuntaopin kirjat :) Social studie books :)

Ilman kalenteria en pystyisi elää (ja puhelimeni on minulle todella rakas.) Without planner I can't live (and my phone is to me important.)
Sen jälkeen olin viettänyt aikaa koulussa, opiskellen, tehden flash cards eli kortteja mihin tulee toiselle puolelle suomenkielinen sana ja toiselle joku vieraskielinen sana.(Unohdin ottaa kuvan niistä.) Minulla on ollut viime pari päivää opiskelua, että ensin luin 25 minuuttia ja kymmenen minuutin taukoa jne. Tein sitä noin 15.15- 19.00. Haluatteko te että minä teen useimmin näitä opiskeluun liittyviä postauksia vai ette? :) Ai niin, YouTube on muuten täynnä opiskeluvinkkejä tai organisaatio-videoita, kun laitatte esim englanniksi studying tips tai organization tips. Flashcard on mun pelastus esimerkiksi ruotsissa tai englannissa.

Muuten pienoinen ilmoitus että en välttämättä pysty tekemään postauksia tai postausta koeviikon aikana, joka tulee puolentoista viikon kuluttua. Eli minusta ei välttämättä kuulu sitten, mutta koeviikon jälkeen tulen kyllä takaisin tekemään postauksia. :) Toivottavasti te nautitte tästä lukemisesta! :) Hyvää viikkoa kaikille!

Translate: I was sick about two weeks ago, but I'm right now more better. When I got better feeling, then I back to school and studying. I made flashcard, you guys know what these are, hope so. Flashcard help me remember what was english or swedish word. I had last few days that I studying 25 minutes and 10 break. But today I can't studying because I have little headache. These photos are my school books and thing where I keep my pencils and highlighter. Do you want that I make about school more these or not? Oh, YouTube is also great way that you can whatch video about organization tips or studying tips. (I forget take photo these flashacrd)

Little information: I can't probably make posts or post during my examweek, so this will coming 1 1/5 later. So I don't think that you probably hear then but when this examweek after I will to back making post. Hope so tha you enjoy reading this post! :) Good week for everybody!

4 kommenttia:

  1. vau tosi hieno toi sun ite tekemä penaali (:
    http://missneea.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tein sen kun olin vielä ylä-asteella! Itse asissa tekstiilin valinnaiskurssilla tein sen! Tykkään todella paljon, mutta se toteutus on todella vaikea ja se näkyy tuossa penaalissakin itsestään! :)

      Poista
  2. tosi kiva blogi sulla! :-)
    http://neeeaolga.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww.. Kiitos paljon!! :) Minä toivon että on uusia ajatuksia tuova blogi! :)

      Poista

Kamera: Canon 500D EOS
Objetiivit: Canonin oma objektiivi - Canon EFS 18-55mm
Sigma DC 18-200mm 1:3.5-6.3

Kiitos kun jaksoit kommentoida postaukseeni! <3 :)